Hvordan få opp et spill i hjemmet

småbarn , tenåringer og voksne , kan alle ha nytte av å spille spill . I tillegg til å gi moro og avslapping , spill også hjelpe deg øve teamarbeid og strategisk tenkning . Nyttig som butikk-kjøpte spill kan være , er en mer kreativ tilnærming til å finne opp et spill og lære den til venner og familie . Et morsomt og kreativt spill fortsatt bør følge viss form og kategori ; oppfinne ditt eget spill å følge trinnene nedenfor . Instruksjoner
en

Velg et spill kategori . Flere kategorier eksisterer, inkludert " brettspill " " action spill ", " performance spill ", " gjemmer seg og finne ", " følgende retningene ", " gjetter ", " bedømming ", " raser ", " individuelle mål ", " Mål bortelag " og " tag ".
to

Utvikle spillet overordnede mål basert på den kategorien du har valgt . I en forestilling spillet , for eksempel , hvis målet med spillet er å "gjette " det overordnede målet med spillet kan være å gjette hva tegneseriefigur , en sang eller film en deltaker opptrer ut eller beskriver . Målet med et løp kan være å samle inn mest mulig antall objekter (for eksempel frukt eller steiner ) innen en viss tid . I en " dømme " spillet , kan målet være å se hvilken deltager trekker mest nøyaktig gjengivelse av en filmstjerne , tegneseriefigur eller personen din vet.
3

Utvikle regler for spillet . I en gjettelek , for eksempel , krever at spillerne til å jobbe i team eller som enkeltpersoner , og begrense tiden at spillerne må gjette tegnet blir beskrevet eller handlet ut . I et løp , bør du vurdere å iverksette en straff hvis syklistene krysser startlinjen før de er ment til . Hvis spillet er et " gjemmer seg og finne " spillet , krever at spillerne å finne skjulte objekter i rekkefølge, etter et kart som du utvikler .
4

Velg det utstyret du trenger for spillet . I eksempelet for å gjette tegneseriefigurer , bestemme hva rekvisitter er akseptabelt . Hvis spillerne gjør tegninger for å beskrive en karakter , må hvert lag ( eller individuell) et lerret og markører . I et kappløp med syklistene som arbeider i team på to , inkluderer rekvisitter for å legge til utfordringen , for eksempel sekker for dem å rase i. Hvis spillet kategorien er "å følge retninger , " begrense hvor lenge en retning blir fulgt og straffe spillere for å se på hverandre mens du følger disse instruksjonene . Ser på andre spillere ville bli betraktet som fusk .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)