Hvordan Design en Shoe Brettspill

Utvikling et originalt spill for et bestemt antall spillere starter som regel med en fantasifull konsept som sko eller mote . Klassiske spill som Parcheesi , Dam og Monopol dele en fellesnevner - det er en spesifikk målsetning for hver spiller for å vinne . Spillutviklere oppfinne og formulere brettspill også lage bevegelige token stykker i henhold til type spill . Ved å ta deg tid til å skissere og tegne skoen spillebrettet samt andre spillelementer , kan du lage flere versjoner mens finjustere objective.Things du trenger
Notepad
Tegning papir
F og H blyant
Fargeblyanter eller markører arkiv Scanner
Personlig datamaskin
Grafisk redigering program
Inkjet klistremerke eller klistremerke papir Sharp saks papir
Craft kniv
Skjærebrett

Vis flere instruksjoner
en

Skriv ut konseptet og målet for skoen spillet i en notisblokk . For eksempel , har spillerne rulle terningen for å flytte sammen styret , landing på designer retail butikk blokker . Den første spilleren til å komme til slutten av spillet vinner beste sko designer av året . Innlemme berømte sko designer butikker som Jimmy Choo , Stuart Weitzman og Manolo Blahnik , samt sko klaring og salg blokker som straffer . Alternativt har spillerne leie plass eller kjøpe designerbutikkensom en franchise.
To

Skisser spillebrettet på tegnepapir med en F blyant for fine linjer og en H blyant for definisjon . For eksempel tegne en sko disposisjon for spillebrettet . Hvis du ønsker styret å kaste seg, markere de brettede linjene med en linjal .
3

Kartlegg spillkonseptet for et bestemt antall spillere samt aldersgruppe . For eksempel lage spillet i fire til seks spillere for alderen 12 og eldre . Se i konseptet og objektiv fra Trinn 1 . Inkluder hvordan spillerne beveger seg langs brettet slik som å rulle terninger eller plukke opp kortene .
4

Skriv ut spillkortene for sko trivia henhold til aldersgruppe . For eksempel , hvis spillet er for barn i alderen 12 år og eldre , inkluderer tween - inspirert trivia og mote spørsmål som type fottøy en favoritt kjendis hadde på seg på en rød løper-begivenhet . Legg multiple-choice svar for å hjelpe spillerne .
5

Design spillet symboler . For eksempel , skisse forskjellige typer sko som en stiletto , Mary Jane , penny dagdriver , Sandal , gladiator og en kattunge hæl muldyr .
6

Tegn grafikk for hver landing pad blokk i spillebrettet skisse fra trinn to . Bruk fargeblyanter eller markører for å trekke i kunstverket .
7

Scan spillebrettet konseptet fra trinn 2 samt kunstverk og grafikk fra trinn 5 og 6 inn i din personlige datamaskin grafisk redigering program . Velge et fargeoppsett for skoen spillet skal vises på spillebrettet og token stykker . Velg en skrift brevet skriver for trivia kortene fra trinn 4 . Finjuster kunstverk med redigering programmets lineære verktøy . Lagre den reviderte spillebrettet og kunstverk i en egen datafil .
8

Skriv ut spillebrettet samt alle grafikk og spill kort . Hvis du ønsker å gjøre opp styret , skrive ut deler på inkjet klistremerke eller merket papir . Klipp ut delene med en skarp saks, papir eller laging kniv på et skjærebrett . Hold deg delene på papp stykker for å spille spillet med venner og familie .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)