Ideer for Tomme Risk 2210 AD Kort

Hvis du spiller Risk 2210 AD , da dette kan være din scenario i spillet : Året er 2210 e.Kr. , og verden er i krig . Du befaler en av de krigførende parter og kontrollere skjebnen til ditt folk , ditt hjemland og din planet . På og over jorda , må du marshal dine styrker, ansette de riktige sjefer og knuse dine fiender .

For å vinne spillet , bygge på dine klassiske risikostrategierverdensherredømme . Med de rette sjefer og Command -kort, kan du slå ødeleggende slag mot dine fiender . Lunar og sjø kolonier legge enda en dimensjon til risiko 2210 AD Spillet gir ni tomme kommandokort, som kan hjelpe deg å vinne . Command kort

Risk 2210 AD befaling kort tillater spillere å ta tiltak for å støtte deres arbeid for å vinne spillet . De fem typer Command kortene er Diplomat , Land, Naval , Nuclear and Space . Spillet inneholder to blanke kort hver av Land, Naval , Nuclear and Diplomat kort, og en blank kort for Space kort. Dusinvis av muligheter finnes for hva du skal sette på disse kortene .

Noen kort gir forsterkninger for spilleren å spille kort , og andre ødelegge invaderende enheter . Hvert kort kan brukes i bare en spesifikk kommando området ved en fartøysjefen . For eksempel , kan Land Command kortene brukes av bare en Land Commander , og Nuclear Command -kort kan brukes med bare en Nuclear Commander .
Mission Command kort

blanke kort kan brukes til å lage oppdrag for spillere å forfølge. Ideer inkluderer oppdrag å okkupere alle måne territorier med minst tre hærer pr territorium for en hel omdreining og okkupere alle havområder med minst tre hærer pr territorium for en hel omdreining . En annen oppgave kan være å styre Nord -Amerika , Australia og Afrika for en hel omdreining . En egen oppgave kan være å ødelegge Black Army ; hvis ingen Svart Army finnes, så oppdraget kan være å okkupere 30 territorier med to hærer hver for en hel omdreining . Hvis dette valget er valgt for et tomt kort , skjønt, så er det nødvendig å opprette lignende kort for de blå , rød, grønn og Tan hærer .
Energy Command kort

Risk 2210 AD bruker Machines of Destruction ( MOD ) , ikke menneskelige hærer , noe som gjør energi er en nøkkelfaktor i å vinne spillet . Derfor , en annen idé for de tomme Command kortene er å ha dem tildele energi til spilleren å spille kort eller å ta energi fra andre spillere . En idé for en blank kort er å spille på din tur før din første invasjonen er annonsert og motta fem energi poeng å bruke på turn . En annen er å spille på en motstanderens tur etter at han kunngjør et angrep på en av dine territorier og avløp fem energipoeng fra hans energi bank . Du kan også bruke et blankt kort å spille på din tur før din første invasjonen er annonsert og avløp fem energipoeng fra motstander av ditt valg .
Movement Command kort

et annet alternativ for de tomme kortene er å tillate spillerne å utplassere sine styrker før , under eller etter et angrep . For eksempel kan du bruke et blankt kort å spille på din tur før din første invasjonen er annonsert og omdisponere inntil fem MODs uten kostnad. Du kan også bruke en av de blanke kort å spille på en motstanderens tur etter at hun lanserer et angrep på en av dine territorier og omdisponere inntil fem MODs inn i territoriet under angrep fra en av dine andre territorier uten kostnader .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)