Hvordan Design et land i Dungeons and Dragons

må Fangehullet fører av Dungeons and Dragons kampanje lage en story line som vil engasjere spillerne i en underholdende og utfordrende måte . Opprette en skreddersydd landet vil gjøre spillet unikt for DM fantasi og visjon av hvordan kampanjen bør gå frem . Selv om Wizards of the Coast har skapt kart for spillere å bruke , noe som gjør ditt eget land innenfor mytologi av RPG gir en ekstra dimensjon , spesielt for de som har spilt D & D for mange years.Things du trenger arkiv polyhedral terninger
Dungeons and Dragons Kjerne Rule Book
Dungeons and Dragons Spillere Handbook
Dungeons and Dragons Dungeon Master Guide
penner og papir på
Vis flere instruksjoner
en

Tegn et kart over ditt land . Bestem om du vil at det skal være en øy stat , eller hvis du vil ha det til grensen en pre - eksisterende territorium fra D & D -universet . Start med en grunnleggende oversikt og legge til byer , tettsteder , utposter , elver , innsjøer og fjell . Hold disse grunnleggende slik at kartet ikke er rotete , men har fortsatt informasjon om hvert sted på hånden for når spillere ønsker å vite . For dette, må et eget kart bare for deg å se . Mark alle de skjulte skatter, våpen , magi og NPCer som spillerne vil møte i løpet av spillet .
To

Gi kunstverk som korresponderer med din visjon av landet . Dette vil bidra til at aktørene visual hvert sted på samme måte som du har, slik at for en fri flyt spillet . Kommunikasjon i en D & D -kampanjen er viktig ; DM må opprettholde en underholdende kamp uten å forstyrre spillerne på grunn av en feilkommunikasjon (Se Ref . 1 ) .
3

Lag en detaljert land som ikke er overveldende eller overflødig. Som DM , må du underholde spillerne , ikke kjede dem med 20 - minutters historie forelesninger . Detaljer er viktig å sette stemningen , men hvis du bruker dem for ofte , kan spillerne mister interessen (se Ref . 2 ) .
4

Bestem hva spillerne ønsker fra kampanjen . Hvis de ønsker å fokusere på urbane sentra , må du deretter opprette ekstra kart for hver by eller bygd . Fylle byene med engasjerende NPC ( Non -Playing Characters ) og potensielle side-oppdrag . Som DM , er du guiding spillerne , ikke kontrollere dem ; gi dem frihet til å velge den verden de vil okkupere (Se Ref . 2 ) .
5

Bruk elementer fra andre land i en verden av fantasi , enten fra bøker eller fra tidligere D & D bøker . Hvis du ønsker å bygge en øde land , kan Dark Sun innstillingen gi litt inspirasjon . For en tradisjonell Sword and Sorcery kampanje , har Dragon rekke bøker setter standarden . D & D har også klassiske skrekk innstillinger med Ravenloft kampanjer dersom spillerne ønsker å kjempe vampyrer , varulver eller til og med Frankensteins monster (se Ref . 3 ) .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)