Mystery Dato Regler

Mystery Date er et brettspill opprinnelig designet av Milton Bradley . Den første versjonen av spillet treffer hyllene i 1965 , og spillet ble re-utgitt i 1970 , 1999 og 2005 . Den 1999 -versjonen innebærer forskjellig gameplay og en elektronisk telefon , der spillerne bruker til å motta ledetråder fra deres mysterium prom date . 2005-versjonen er en remake av den klassiske Mystery Dato og inkluderer ikke elektronisk telefonen . Det er også en High School Musical versjon av game.Classic Mystery Date : 2005 Versjon

Classic Mystery Date : 2005 -versjonen er ment for to til fire spillere i alderen sju og oppover . Hensikten er å være den første jenta til å bli klar for en av fire mystery datoene og finn henne matchende dato bak døren . Spillbrettet , mysteriet døren , fem mysterium datoer , 48 klær kort, fire steiner med stands og dør følger med spillet .
Forbereder å spille

første gang du spiller , må du montere Mystery Door . Det er ni biter som utgjør døren. Det er døren foran , døren tilbake , to stykker for dørhåndtak og fem mysterium dato kortene . Du stable mysterium datoen kort for en til fem , med en på topp og fem på bunnen . Den runde dørhåndtak stykket går gjennom hullet i døra , og festes til låsen. De mysterium dato kortene gli over hengslene på døren tilbake stykke så man vender opp . Døren stykker koble til hengslene og døren passer inn i et utpekt plass på spillebrettet . Du må også sette inn hvert av bonde stykker inn i en plast base stykke .
Forskjellige typer Datoer

de forskjellige typene av datoer er Bicycle picnic , Prom Dato, Snowboard dato , og Beach dato . Det er også en Nerd kort iført en lomme beskytter og briller . The Nerd skal unngås .
Kamp Spill

Hver spiller kaster terningen . Den høyeste roll går først med lek fortsetter til venstre . På din tur , ruller du terningen og flytte pinne med klokken rundt på brettet . Du må følge instruksjonene på den plassen du landet på . Hvis du lander på en Ta plass , følger du instruksjonene på plass for å ta et kort fra trekkbunken , forkaste haug , eller en annen spiller .
Hvis du lander på Bytt plass og får beskjed om å bytte kort med en annen spiller , må begge spillerne velge et kort fra sine egne hender og handel med hverandre .
Winning the Game
p Hvis du lander på en Open the Door plass og har de riktige kortene til å fullføre et antrekk , betyr at du er klar for en date , og kan åpne døren for å se om din matchende dato har kommet. Hvis du ikke har tre matchende antrekk kort, gjør du ingenting og din tur er over. For å åpne døren , må du vise ditt tre - kort antrekk til dine motstandere .
Hvis det ikke er en kamp , må du lukke døren , drei bryteren , og spillet fortsetter . Hvis du åpner døren for å avsløre Nerd , må du forkaste de tre matchende antrekk kort du har og velge tre nye kort fra trekkbunken . Spillet fortsetter . Hvis datoen bak døren er en kamp , har du vunnet .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)