Instruksjoner for Game of Life: Star Wars, Jedi Path Milton Bradley

Den originale " Life" brettspill tillot spillerne å pakke en farget bil full av blå og rosa tokens og fortsetter gjennom livet , tjene ferdighets fliser og fullføre utfordringer underveis . "Game of Life : Star Wars , Jedi Path" vendinger dette spillet ved å legge til en Star Wars tema i saken . Heller enn å konkurrere om hvem som kunne ha mest mulig penger som i den tradisjonelle versjonen av Life, spillere konkurrerer om å se hvem som kan være den mektigste Jedi kriger . Instruksjoner
en

Tegn to ferdighets fliser ( enten begge av samme ferdighet eller av ulike ferdigheter ) velg deretter en Jedi -klanen . Du kan velge mellom Bantha , Kaadu eller Gundark . Ditt første mål er å passere den første ferdighetsprøven - den Bantha klanen tar den lengste ruten , men gir deg den beste muligheten til å sende dine Jedi tester . Gundark er den korteste ruten , mens Kaadu ligger et sted i mellom
to

Snurr spinneren og flytte din karakter hele beløpet av spinn - . Med mindre du kommer over en rød plass . Hvis du kommer til en rød plass , må du stoppe umiddelbart - selv om du har flere trekk igjen . Følg instruksjonene fra den røde plass , og deretter avslutte din tur . Kjente røde firkanter inkluderer " Jedi Trial " , "Bygg Lightsaber " og " The Trials , " den siste som vil avgjøre om din karakter er Jedi eller Sith .
3

Tegn en " leksjon" kortet hver gang du lander på en " leksjon" firkantet , og følg instruksjonene på kortet . Du må vinne møte for å få en ferdighet flis . Det er ingen straff for å miste . Sjekk Trinn 6 for å se hvordan møter håndteres .
4

Tegn en " Mission " kortet hver gang du lander på en " Mission " firkantet , og følg deretter instruksjonene . Hvis du vinner møtet , plukke to ferdighets fliser . Hvis du mister møtet , mister én ferdighet flis . Sjekk Trinn 6 for å se hvordan møter er gjort .
5

Land på en " Jedi Challenge" firkantet og du vil bli tvunget til å utfordre en annen spiller i området betegnet på torget . Hver av dere vil spinne spinner , deretter legge til at nummeret til din pre - eksisterende ferdigheter . Jo høyere tallet vinner . Hvis du binder , spinne igjen .
6

Spinn spinner å avgjøre utfallet til noen møter. Avgjøre om du lykkes gjøres ved å legge inn nummeret du spinne til karakteren din nåværende ferdighetsnivå og sammenligne den med møtet terskel nummer . For eksempel , hvis du trenger et energiinnhold på 9 for å passere et møte , og karakteren din har en 5 energi ferdighetsnivå , må du spinne en 4 eller bedre . Å passere møte, må du ha et tall som er lik eller større enn møtet terskel nummer . Hvis du lykkes , ta en ferdighetskortav ditt valg .
7

når slutten områder av spillet ved å bevege figuren din rundt på brettet . Den første Jedi å gjøre det til "Final Trial " kan legge seks ferdigheter , kan den andre legge tre , kan den tredje legge én og den fjerde får ingen. Hvis du har valgt den mørke siden , mottar den første Sith å nå finalen Trial fire ferdighets fliser , mens den andre Sith får ingen.
8

vinne kamper med bare Jedi eller bare Sith ved å ha mer ferdighetspoeng enn alle andre spillere . Men hvis spillet har både Jedi og Sith -spillere , må Sith spilleren med flest ferdighetspoeng utfordre Jedi spilleren med flest ferdighetspoeng . The Sith spiller kan velge tre områder hvor de to vil slaget (for eksempel Logic , Fighting og energidepartementet) . Begge spillerne snurre spinneren og legger til at antallet til sine akkumulerte ferdighetspoeng , med høyest antall vinne . Hvis Sith spiller vinner alle tre , vinner de ; men hvis Jedi spiller vinner en av utfordringene , vinner de .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)