Gode ​​ideer for D & D Characters

The Dungeons & Dragons penn - og - papir rollespillet fra Wizards of the Coast gir spillerne sjansen til å gå på eventyr i en verden av fantasi med karakterer de skaper fra et bredt utvalg av raser og yrker . Enkelte av disse løpene og profesjoner gå sammen bedre enn andre; halflings og alver , for eksempel , får bonuser til sine ferdigheter hvis de er tyver eller rangers i motsetning til jagerfly eller barbarer . Mens det er helt akseptabelt å skape en karakter som passer disse arketypiske muggsopp , godt spill , som god historiefortelling , kommer fra å gå mot forventningene og trosse tegn arketyper satt ned i en slik fantasi kildemateriale som JRR Tolkiens " Ringenes Herre . " Et merkelig valg av yrke eller klasse for alle tegn kan forsvares med en kreativ back- story . Halflings

Takk til " The Hobbit " og " Ringenes Herre ", halflings er tradisjonelt forventet å være falskt klasse tegn som tyver , rangers og av og til, dual - class fighter - tyver . Halflings er faktisk ganske dyktig med disse figurklasser , og det er ingenting galt med å spille dem på denne måten , men det kan være mer interessant å snu på hodet ideen om den sleipe halvingen . Vurdere å spille som en veiviser med en spesialitet , som en necromancer ; kanskje en ond krigsherre drept alle denne halvingen landsmenn , så han satt på et oppdrag for å bli verdens største necromancer å heve sitt folk fra de døde og ta hevn på krigsherre med sin hær med levende døde .
Elves

lang levetid, stoiske voktere av skogen , er alver nesten alltid portrettert fredelige , logiske forvaltere av naturen . Men hva hvis man ble forlatt i skogen og adoptert av en stamme av vandrende barbarer ? Hva slags voksen ville han bli hvis oppvokst i en kultur av blod begjær og berserker raseri ? Hvordan ville hans overlegen styrke , utholdenhet og syn nytte hans adoptiv stamme ?

Mennesker

Mennesker har en tendens til å være jack - of- all -trades i ethvert D & D kampanje . De er den eneste rasen som kan spille som alle tegn klasse , slik som med det virkelige liv , er det lettere å finne mennesker som utfører en hvilken som helst jobb tenkelige og vanskeligere å skape en iconoclast basert på en merkelig valg av klasse alene - dette er hvor godt tilbake - historien er mest nyttig . Kanskje en menneskelig karakter kunne se seg selv som avatar av en gud og handle deretter mot andre , eller har en quirky reisefølge han møtte under svært ulike omstendigheter . Arbeid med personen som kjører spillet ditt for å se om du kan bli enige om noen utestående fysiske eller psykiske egenskaper for å sette din karakter fra resten av menneskeheten .
Dwarves

dverger øst , sove og puste under bakken, så det er relativt enkelt å lage en unik dvergenes karakter - bare gi ham en lammende fobi for de mørke eller lukkede rom for å få ham ut av gruvene . Ikke la ham bli en endimensjonal karakter , men; kjøttet ut hans back- story med et liv på overflaten verden . Kanskje han falt i med en high- brow publikum og ble en musiker . Dvergenes skalder er et sjeldent syn , faktisk.

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)