Hvordan Design en D & D Adventure

Hvor ofte har du sittet gjennom en sesjon av Dungeons & Dragons tenker " Wow , jeg kunne gjøre en bedre plotline enn det? " Vel ikke la noe stoppe deg . Du kan legge en bane full av fallgruver og monstre og lede dine villfarne helter gjennom et perfekt eventyr . Alt du trenger er et par bøker og dine imagination.Things du trenger arkiv Multiple- sidige terninger arkiv Dungeons & Dragons Players Guide
Dungeons & Dragons Dungeon Guide Masters
Dungeons & Dragons Monsters Guide
laminert bord med graf firkanter arkivWhiteBoardpenner
modeller , mynter, eller noe annet å bruke som en plassholder
Vis flere instruksjoner
Hvordan lage en D & D quest
1

Plukk et nivå for figurene dine . Vanskeligheten med alle utfordringene i dette oppdraget vil bli basert på dette nivået , så vel som de monstrene de kommer til å møte . Lavere nivå oppdrag vil ha mindre av en rekke monstre , men er mye enklere å spille . Høyere nivå oppdrag har flere staver, flere angrep og flere monstre , men er mye mer vanskelig å spille og å lede . Du kan se hva tegnene kan gjøre på visse nivåer i Players Handbook og hvilke utfordringer lå på lur i Monster Manual .
To

Gjør hovedoppdraget historien . Dette er hva karakterene prøver å beseire eller finne . De kan være på jakt etter en skatt , bekjempe en hær , å finne ut hva som har blitt tatt over Shadowdeep Caves . Uansett vil dette være rammen for oppdraget og skurker.
3

Fyll i søken . Se i Dungeon Master Guide for typer av utfordringer å sette figurene dine på . Se i Monster Manual for monstre på riktig nivå og legge dem ut på banen . Jakten skal ha utfordringer , både med rollespill og slåss. Du ønsker kanskje å trekke ut ditt første møte på tavlen for å starte . Dette vil tillate deg å plassere dine Bad Guy markører på vilje og holde spillet i bevegelse .
4

La dine spillere spille . Fortell dem hva nivået deres karakterer er . Print ut karakter ark fra baksiden av spillerens Handbook og bruke de første kapitlene for å fylle dem i. Deretter finne ut en måte å introdusere dem og starte oppdraget . Du må finne den gylne middelvei mellom å la karakterene til å ta egne valg og fører dem på banen du har laget . Men jo mer du DM ( Dungeon Master ) , jo mer vil du finne at mediet .
5

Ha det gøy . Som DM , er du historieforteller , beslutningstaker og Gud , i hvert fall i den verden du har skapt . Ikke la spillet overbelastes ned i regler debatter . Hvis det kommer ned til det , ta en beslutning og gå videre . Prøv å være konsekvent og rettferdig, men husk at hvis spillet er engasjerende nok , vil dine spillere ønsker å gå videre , også. Husk , det er ikke om rekkevidden av en magisk rakett er 60 fot eller 50 , er det hva høres monsteret gjør når de blir truffet av en.

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)