Når musikken stopper , spillere pause deres bounce house bevegelse i " Freeze Bounce Dancing. " Når en leder starter musikken , barna begynner å sprette og danse . Hvis barna ikke fryser på plass når musikken stopper , de avslutter sprett huset . Når musikken starter opp , barna gjenoppta spretter og dans. Den siste spilleren resterende vinner.
I likhet med hvordan trafikksignalene styrer trafikken , hver " grønt lys" kommandoen sender spillere spretter rundt den sprette hus i "red light /grønt lys . " Når en leder roper " rødt lys", barna fryse på plass; barna avslutte sprett huset hvis de ikke fryser på "red light" -kommandoen . Den siste ungen resterende vinner spillet .
Capture the Flag
Sticky notater tjene som "flagg" som lag prøver fange i "Capture the Flag ". Barna deles inn i fire lag, med hvert lag vokter et hjørne søyle av sprette hus ( hvis bare to lag spille , vokte de motsatte søyler ) . En voksen skriver et team utpekte farge på en lapp og stikker flagget på søylen. Kids brette en 1 -fots streamer i deres linning og prøve vokter sin egen " flagg " mens du prøver å fange andre lagenes flagg og vimpler . Spillere avslutte sprett huset hvis medlemmer av en motstanderlaget ta sin streamer og trekk den ut . Teamet som fanger opposisjonens flagg vinner ( eller , i en fire - lagspill , det laget som fanger flest flagg vinner ) .
Alternativt spillere kan konkurrere individuelt minus flagg , beskytte sine streamere mens du prøver å ta tak motstandernes streamere. Barn avslutte sprett huset hvis en motstander trekker sin streamer . Den siste spilleren igjen med sin streamer intakt vinner spillet .
Sequence Spill
Barn må følge en sekvens av trygge , ikke- antenne flip handlinger eller ansikt utkastelse fra bounce hus i " Sequence Game. " Etter en gutt utfører en handling , alle barna gjenta handlingen . Den neste ungen så gjentar den første ungen flytte, og utfører sin egen handling . Alle barna deretter utføre de to beveger seg sammen. Den tredje kid utfører de første to handlinger , så tilføyer sin egen handling, og så videre. Alle barna deretter utføre alle tre handlinger. Hvis spillerne ikke utfører handlingene i riktig rekkefølge , de avslutter sprett huset . Den siste spilleren resterende vinner spillet .
Simon Says
kommandoer En voksen leder spillere til å utføre handlinger i " Simon Says ". Handlinger bør passe bounce house miljøet - for eksempel hoppe på knær eller steiler , gjør en splittelse i luften eller hoppe så høyt som mulig . Skulle den voksne uttale en kommando uten " Simon Says " i forkant det , og en spiller å utføre handlingen , avslutter den spilleren sprett huset . Spillerne også avslutter spillet hvis de utfører en handling forskjellig fra kommandoen. Den siste spilleren resterende vinner spillet .
Tumble Race
Kids vise sin saltoer fart i " Tumble Race. " Etter å stille opp på den ene siden av bounce house og høre kommandoen , barna saltomortale vei til motsatt side. Ved å nå motsatt side , barna berøre nettet eller vegg, la seg ned og rulle tilbake til den andre siden . Ungen tilbake til utgangspunktet første vinner. Voksne bør sørge for at barna utføre salto på sprett husets gulvet og ikke i luften .