Tegn komponentene i spillet på plakaten styret . Komponentene må være den størrelsen du skal bruke . Komponentene består av styrespaken eller kontroller , overvåke og datamaskinen saken .
To
Klipp ut komponenter . Og legge dem ut hvordan de ville bli plassert i skapet . Få start dimensjoner på hvor dypt kabinettet skal være av dybden av datamaskinen saken . Se hvor bred kabinettet skal være av monitoren og kontroller. Husk at skjermen er montert bak en kryssfiner ramme og figur i størrelsen på rammen.
3
Bestem bredden av spillet . Den bredeste komponent i de fleste spill er skjermen . Mål skjermen og skjermfestene. For eksempel hvis skjermen er 12 inches bred , monteringsbrakforlenges forbi skjerm 1/2 tommer , blir skjermen innrammet med 2 - tommers bred kryssfiner og 3/4-inch kryssfiner brukes på sidene , ville den totale bredden være 16 inches bred. Ifølge Virginia Tech, er den gjennomsnittlige hall kabinettet 68 -inches -by- 24 -inches -av - 33 -inches . Hvis bredden er 16 inches , er det 2/3 av 24 inches . Omfanget av kabinettet kan variere avhengig av bredden på skjermen du bruker . Fordel bredden du beregnet ved 24 og multiplisere det totale av 100 , for å få den skalaen du vil bruke i en prosentandel .
4
Beregn høyden . Den vanlige høyden er 68 inches , så din høyde ville være 2/3 av den høyden , noe som ville være ca 45 inches .
5
Scale ned dybden . Ta vanlig dybde på 33 inches og dele det med skalert ned prosenten. Hvis du bruker eksemplet , er skalert ned beløpet 22 inches eller 2/3 av 33 inches . Sjekk med dybden på datamaskinen og sørge for at det er ikke mer enn 20 inches dyp . Hvis det er større enn 22 inches , bør du vurdere å skalere skapet litt opp eller la datamaskinen til å stikke ut på baksiden av maskinen .