Spill Ideer for første klasse Kids

blir førsteklassingene utvikler på en enorm tempo. De lærer koordinering , hvordan å ta svinger , følge regler og skape nye vennskap . Spill hjelpe dem å praktisere sine nye ferdigheter . Førsteklassingene ofte nyte enkle spill som holder dem aktive . Det finnes et antall spill som oppfyller disse kriteriene. ExerDice

ExerDice spilles med to terninger opprettet fra styrofoam terninger eller små bokser . På den ene dør , merke hver side med navnet på en annen stil på trening, som løpe, hoppe, hoppe eller hoppe . På den andre dysen , merke hver side med et tall 1-6. Deretter la barna ta svinger rullende begge terningene . De utfører øvelser rullet på første dør , og utføre dem så mange ganger som den andre terningen sier . For eksempel , hvis et barn ruller KJØRE på en terning og tre på den andre dø, ville han løpe rundt et utpekt område tre ganger. Det er ingen tidsbegrensning og objektet med dette spillet er ikke å vinne, men å lære å følge retninger, mens holde seg i form .
Red Rover

Det klassiske spillet Red Rover er fortsatt populære blant barn i alle aldre , inkludert førsteklassingene . Det spilles ved å dele barna inn i to lag som er plassert ca 20 til 30 meter fra hverandre mot hverandre. Har hvert lag linje opp side ved side og holde hverandre i hendene . Ett team starter ved roping "Red Rover , Red Rover , send ( barnets navn ) på over". Barnet som hadde fått navnet løper så fort som mulig mot det andre laget prøver å bryte gjennom sin linje . Hvis de lykkes , vil at barnet velge et medlem fra det andre laget for å gå tilbake til sitt team for å delta i deres linje. Hvis vellykket , vil barnet bli med motstanderlagets linje og spillet fortsetter med det andre laget chan Red Rover dikt . Spillet fortsetter i en angitt tidsperiode , eller inntil det ene laget har samlet alt av en av motstanderlaget medlemmer.
Stjele Bacon

Stjel Bacon bruker en fallskjerm og en gjenstand som en bønne bag eller liten ball . Plasser ballen under fallskjerm i sentrum . Har barna sirkel rundt fallskjerm. Gi hvert barn et nummer og utpeke ett barn å være " innringer " . Barna vil gripe fallskjerm og løfte den opp, mens innringeren ringer et nummer. Barnet med nummeret heter raskt kjører under fallskjermen og griper objektet og løp for å komme tilbake til sin plass før fallskjermen kommer ned . Hvis de ikke lykkes , blir de " innringer " og spillet fortsetter . Hvis de lykkes , den originale " innringer " vil fortsette å ringe numre før noen er fanget i fallskjerm.

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)