Hurtig Samspill Aktiviteter

En følelse av lagånd er noe som er dyrket over lange perioder av gangen . Men ikke isbryter aktiviteter som formidler viktigheten av teambuilding ikke å ta lang tid å foreta en konsekvensanalyse. Prøv følgende raske aktiviteter for å motivere dine medarbeidere til å bli kjent med hverandre og arbeide sammen. Race

Løpet du designe bør mangefasetterte slik at hvert teammedlem har en sjanse til å bruke sine unike styrker for å hjelpe henne laget vinne . Legg ut en fysisk utfordring , som for eksempel gjennomsøking fra den ene side av et rom til det andre , etterfulgt av en logikk trening, for eksempel løse et puslespill . Den siste etappen av løpet kan være en balanse trening, som bærer et egg i en skje til en " målstreken ". Sørg for at det er nok stadier i kampen om å tillate hvert team medlem for å delta .
Maze

Split teamet i to like store grupper og har medlemmene i hver gruppe holde hverandre i hendene i en sirkel . Lede dem rundt , opp og over hverandre inntil de blir flokete. Pass ett medlem under annet medlem arm. Har to medlemmer på huk og lede et annet medlem opp over sine lenkede armer. Slå noen medlemmer bakover , og tvinger dem til å krysse armene over hele kroppen for å beholde kontakten. Men du bestemmer deg for å flytte medlemmer , sørge for at de fortsetter å holde hender hele veien rundt sirkelen og at ingen hadde det vondt . Den første gruppen å gre sine medlemmer uten å låse sine hender vinner .
Gjettelek

Har hvert team medlem skrive fem tilfeldige fakta om seg selv på en indeks kortet . Samle kortene. Les fakta høyt og har teamet gjette hvem de er i ferd med . Fakta kan være morsomt , rart, eller alvorlig ; uansett gruppemedlem ønsker å fortelle om seg selv.
Speed ​​Dating

sette opp flere isolerte bord med to stoler, en på hver side. Har medlemmer late som de er speed dating og må bli kjent med hverandre i seksti sekunder . Én person skal være stasjonær på hvert bord , mens de andre medlemmene rotere mellom bordene . Hold tid på forsiden av rommet og ringe en bjelle , blåse en fløyte, eller gjøre noen andre høye lyder for å signalisere en bryter når seksti sekunder er over.
Superhero

Har alle gruppemedlemmene stå eller sitte i en sirkel . Gå rundt i rommet og la hver person si hvem sin personlige superhelt er . For å gjøre spillet mer interessant , kan det være noen i virkeligheten som de beundrer , for eksempel mor eller far. Det kan også være en fiktiv superhelt , en film kjendis, en tegneseriefigur eller en politiker . Sørg for at hvert medlem forklarer sine valg slik at teamet lærer om den personens verdier, interesser og oppfatninger .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)