Isbrytere og amp ; Teambuilding Aktiviteter for tenåringer

Team building aktiviteter er en fin måte å hjelpe en gruppe tenåringer lære de ferdighetene du trenger for å arbeide sammen. Spillene trenger ikke å være kjedelig. Planlegg spennende aktiviteter som tenåringene vil nyte og ser frem til å spille mer . Dele ut priser til aktivitet vinnere eller for en godt utført jobb , for å holde tenåringer involvert i alle isbrytere og aktiviteter . To sannheter og en løgn

Har alle tenåringer sitter i en sirkel og velg ett tenåringer til å gå først . Hver tenåring vil gi to fakta om seg selv og en løgn . Alle andre tenåringer må bestemme hvilken av utsagnene ungdoms sagt er falsk . Dette spillet fungerer perfekt som en isbryter aktivitet.
Blindfolded hinderløype

Lag en hinderløype ved hjelp av stoler, bord , tau , dekk og strenger. Spillerne må gå over og under gjenstander i kurset. Fordel tenåringer i to selv grupper og velge en lagkaptein . Alle spillere unntatt lagkapteinen sette en blindfold på . Målet med spillet er for lagkapteinen til verbalt gå hans team gjennom hinderløype . Han må fortelle sine lagkamerater hvordan å gå gjennom kurset en om gangen . Han kan bare ringe ut kommandoer og kan ikke røre sine lagkamerater . Det første laget gjennom hinderløype , eller det laget med den raskeste tiden , vinner spillet .
Wall Climb

Lag en 10-fots veggen ut av tre for tenåringene å klatre over. Veggene bør ikke ha noen hull eller tau for tenåringer å bruke for å komme over det. Tenåringene må arbeide sammen for å komme over veggen. Aktiviteten er ikke over før alle gruppemedlemmer har gjort det fra den ene siden til den andre. Hvis du gjør to vegger , kan du dele tenåringer opp i lag og har et løp for å se hvilket lag som kan gjøre det over sitt eget veggen først.
Board Walk

Split tenåringer i to selv lag på 10 og gi hvert lag to 2x4 boards som er omtrent syv meter lang. Gjør en startlinje og mållinjen ca 50 meter fra hverandre . Tenåringene må stå på startstreken på toppen av en av styrene . Tenåringene vil bruke disse to styrene å komme fra startlinjen til mållinjen ; Imidlertid , kan føttene ikke berører bakken til enhver tid. Hvis noen av føttene berører bakken , må det laget starte på nytt på startstreken . Tenåringer må holde på de to styrene gitt til deres team gjennom hele aktiviteten . Det første laget til å gjøre det til mållinjen vinner spillet .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)