Camp Games for Boys

Camp er en spennende mulighet for barna å få nye venner og utvikle nye ferdigheter . For å holde leiren morsomt og interessant , bør bobiler ta del i aktive spill. Spill kan brukes som ice breaker på begynnelsen av leiren for barn å bli kjent med hverandre, eller i løpet av dagen . Sannhet og Lie

Dette spillet kan brukes som en ice breaker spill . Gutter vil stå i en sirkel og en gutt vil bli valgt til å stå frem og fortelle to sanne fakta om seg selv og en løgn . Resten av gruppen vil diskutere hvilke fakta er sanne og som de tror er en løgn . Etter å ha drøftet , vil gruppen kunn som faktisk er en løgn, og forklare hvorfor de trodde det. Leiren leder vil fortelle gruppen om de er rett eller galt , og en annen gutt vil bli valgt til å fortelle to sannheter og en løgn til alle i gruppen har hatt en sving .
Orbit spill

Split guttene inn i to grupper . En gruppe vil ligge på gulvet i en sirkel med seg skoene , med hodet mot sentrum og sine føtter i luften . Den andre gruppen vil danne en sirkel rundt gruppen på gulvet. En gutt fra gruppen står opp vil bli gitt en ball og blir nødt til å kaste ballen i bakken , eller over til stående gruppen . Målet med spillet er å holde ballen i luften så lenge som mulig ; guttene på gulvet blir nødt til å bruke føttene , mens guttene står opp bare bruke hendene (de kan ikke ta ballen ) . Slå gruppestillingeretter flere forsøk .
Pac Man

Dette spillet bør ideelt sett bli spilt i et treningsstudio , eller et område med malte linjer , og er ideell for små grupper ( fem eller syv gutter) . En gruppe av gutter vil bli valgt som spøkelser og de ​​andre vil være Pac menn . Spøkelsene må jage de andre guttene rundt , men begge grupper må holde på linjene . Når et spøkelse tags en ​​gutt fra Pac Man -gruppen , må Pac Man sitte ned og vil fungere som en blokk for andre i sin gruppe . Spillet er ferdig når alle spøkelsene har fanget det andre laget og gruppene bytter posisjoner .
Park Ranger

Velg en gutt å være Park Ranger og plassere ham i midten av et felt. De andre guttene vil stå i den ene enden av feltet og velge et dyr , som de ikke må fortelle Park Ranger. Park Ranger vil da rope et karakteristisk , for eksempel " Hvis du har et nebb ... " og guttene som har valgt et dyr med disse egenskapene må kjøre på tvers av feltet til den andre siden . Park Ranger vil prøve å merke de andre guttene som de kjører forbi . Hvis noen er merket , blir de en Park Ranger også, og fortsetter å rope ut dyreegenskaper. Selv om noen gutter gjøre det til den andre siden av banen , er de som kreves for å kjøre tilbake om deres karakteristiske er ropte ut igjen. Den siste gutten resterende som ikke er en Park Ranger vinner .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)