Tegn et hav tema på chip bord . Du kan også forstørre magasiner eller tegninger og lime dem direkte inn i styret overflate. En idé er å farge hele chip bord blå , bortsett fra en liten øy på toppen , venstre hjørne av brettet og fastlandet på høyre kant . Du kan tegne disse inn med maling eller markører . Målet med spillet er å flykte fra øya og tilbake til fastlandet .
To
Tegn like store firkanter eller andre former for å representere mellomrom mellom start-og sluttplasseringen linjene i spillet . Du kan også bruke klistremerker . Space jevnt og konsekvent . Marker områder med ulike farger - disse fargene vil betegne forskjellige skuespill . Gjør minst 20 plasser . Merke skuespill . For eksempel , blått betyr " miste en sving , " og grønt betyr " Tegn et kort. "
3
Cut kartotekkort i halvparten . Bruk disse kortene til å gi ulike game -play instruksjoner, for eksempel "Flytt frem to områder ", " Gå tilbake en plass ", " Handel steder eller " Tegn et annet kort . " Du kan også skrive tilleggsspørsmål på kortene , for eksempel , " navn havene . " du kan lage så mange av disse spill skuespill som du vil.
4
Plasser et kort på chip bord , vekk fra spillet mellomrom . Trace kortet med en svart penn . Plasser bunken med kort i denne utpekt plass .
5
Lag spillebrikker . Én enkel idé for havet tema er å bruke mini skjell, korall eller sandstein . Du kan kjøpe disse til enhver hobbybutikk , eller finne dem på stranden .
6
Skriv tittelen på brettspillet på en fremtredende plass på brettet . Du kan også skrive de spillereglene direkte på brettet .
7
spill spillet ved å la spillere bytter på å rulle terningen og flytte det antall plasser . Avhengig av hva merke spillet plass har , må spillerne trekke kort , svare på spørsmål eller mister en sving .