Hvordan fylle ut Dungeons & Dragons Character Record -skjema før spillet starter

Fylle ut en karakter arket før en Dungeons & Dragons kampanje krever litt kreativitet og noen grunnleggende matematiske ferdigheter . Fordi Dungeon Master ( DM ) styrer spillet , ta kontakt med ham for eventuelle begrensninger på rase og klasse utvalg pålagt av kampanjen . Den " Dungeons & Dragons spillerens Handbook" inneholder detaljert informasjon om karakter etablering og styring , samt informasjon om mulige klasser og raser i game.Things du trenger
" Dungeons & Dragons -spiller håndbok "
Character ark
blyant
Vis flere instruksjoner
en

Bruk en blyant . Du vil sannsynligvis trenge å gjøre rettelser og justeringer i løpet av spillet .
To

Fyll i karakterens navn og fysiske egenskaper i feltene øverst på arket . Inkludert høyde , vekt , øyefarge og lignende trekk hjelper spilleren å utvikle en klar idé om karakteren, og hjelper DM på samme måte .
3

Fyll i karakterens klasse, rase og oppretting . Sjekk med DM før du gjør dette - kampanjen hun har i tankene kan begrense valgmulighetene dine . Videre kan noen insistere på at Ability Scores etableres først . Rådfør deg med DM eller " Dungeons & Dragons -spiller håndbok » for detaljer om hvert element .
4

Begynn å rulle for Ability Scores . De seks kategoriene er styrke , fingerferdighet , Grunnloven , Intelligence , visdom og karisma. Hver Evne Resultat bestemmes av en rullende ordning bestemt av DM . En vanlig rullende ordning for å avgjøre score er " 4d6 " roll . Spilleren kaster fire terninger for hver Evne Resultat , slippe de laveste terninger og legge de resterende tre i hvert tilfelle for å produsere den første Evne Score. De seks tallene som resultat kan henføres til noen kategori .
5

Gjør eventuelle nødvendige justeringer for din evne Scores som oppstår fra ditt valg av rase og klasse . Skriv inn disse i felt i evnen score delen av karakterarket. For eksempel , Elven tegn motta en bonus to i fingerferdighet , men en -2 rammet til Grunnloven . . Konsultere " Player håndbok " for detaljer
6

Fyll inn din Saving Kaster : heltemot , Reflex og Will Power. Disse tallene er hentet fra viss evne Poeng og de ​​ulike Evne og Magic modifikatorer som følger av ditt valg av klasse og rase . For eksempel , hvis du har en Elven Ranger med en base score på 10 i Behendighet , ville han få en to i fingerferdighet , en en Magisk Modifier og en 2 Evne Modifier , som gir en total på 15 for Reflex .

7

Fyll ut noe utstyr som din karakter vil begynne spillet . Vanligvis DMs tillate 100 gullmynter for å kjøpe grunnleggende utstyr før spillet begynner . Skriv inn utstyr kjøpt i listen på den andre siden av den karakter arket . Du vil fylle ut de fleste andre seksjoner etter kampen begynner , i samråd med DM og andre spillere .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)