Hvordan Kastet en Sorcerer Spell i Dungeons and Dragons

" Dungeons and Dragons " er en fantasy rollespill , og på starten av spillet , kan tegn velge fra dusinvis av raser, klasser og bakgrunner . Trollmannen er en av spillets magiske klasser og han utformet som et kontrapunkt til bookwormish veiviseren. Snarere enn å studere og lære utenat staver , trekker han på essensen av magi i seg selv og kaster enchantments med en naturlig glans . Som med alle ferdigheter og staver , kan spilleren kaste trollmannen magi på hans tur ved å forkynne det som en handling . Instruksjoner
en

Lær staver under karakter skapelsen og mens utjevning opp . " The Player håndbok 2 " har en liste over Sorcerer staver alt fra svak Nivå 1 varianter til de mest kraftige staver tilgjengelige på nivå 29 . Karakteren kan ikke vite alle av dem , og må velge de han ønsker fra listen .

2

Velg spell du ønsker å kaste under din tur . Du kan også kaste magi ut av kamp på ferie.
3

Kontroller at du er klar til å kaste spell . De fleste spells har en grense bruk, for eksempel en gang daglig eller en gang per møte. Hvis du allerede har brukt spell innenfor denne grensen , kan du ikke kaste den igjen . Velg en annen spell , i stedet .
4

Kunngjør til spilleder som du har tenkt å kaste den valgte spell . Så lenge han ikke protesterer , rulle terningen forbundet med spell . Vanligvis innebærer dette å rulle antall terninger du får for din utstråling bonus , som trollmannens uavgjort på sin karisma heller enn deres intelligens . Henvis til spell i spillet håndboken for å kontrollere .
5

Merk at du har kastet spell hvis den har en daglig eller møte grensen . Den enkleste måten å gjøre dette på er å sette en hake ved siden av den på din karakter ark , men hvis du foretrekker å holde arket uberørte , døyt et notat på et eget ark .


Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)