Game Master Job Description

Et spill master er den personen som driver et rollespill for en gruppe spillere . Spillets enjoy og suksess bestemmes ved evnen av spillet master og mengden av preparatet i spil har gjort for spillet. Mens være en game master er en utfordrende rolle , kan de takket av takknemlige spillere gjør jobben så givende for spillet mester som det er for spillerne . Plukk System

Spillet mester bestemmer hva slags spill vil bli spilt og hvilke regler systemer krever det . Spillet mester kan velge å bruke et gaming system som det er gitt, eller han kan velge å justere reglene for å skape den type spill hun eller han mener vil være den mest underholdende for spillerne så vel som spilleder .
Planlegg kampanjen

spillet mester skaper eller bestemmer verden der den overordnede kampanjen , eller sett av individuelle økter , vil finne sted . Hensyn inkluderer hva slags teknologi eller magi er tilgjengelig for spillerne , hva slags miljø de begynner i , og hva slags skapninger de kan støte på i sine opplevelser . Ofte en kampanje forsøker å lede opp til et klimaks øyeblikk der spillerne oppnå et stort felles mål .
Forutse problemer

Prøv å forutse hvor spillerne kanskje gå seg vill i spillet og finne ut hvordan du kan styre dem vekk fra slike øyeblikk . Finne ut hva ekstra ledetråder kan bli droppet hvis spillerne har problemer med å løse et problem eller sett av retninger . Spillere vil alltid gjøre uventede ting , men ofte kan du forutsi dem hvis du vet spillerens spillestil .
Individuell Sessions

En individuell spillsesjon tar et par timer . Regne ut et mål for økten samt bestemme hvordan økten kan gå videre plottet mot den endelige øyeblikk av kampanjen . Gi spillere med nye oppgaver for å utforske og gi dem problemer de kan erobre for å føle at deres karakterer har gjort fremskritt i løpet av en enkelt økt.
Arbeid med spillere

spillerne har konkrete mål og håp for sine karakterer . Snakk med spillerne utenfor spillet for å finne ut hva de håper å oppnå med karakter . I planleggingen av neste økt , tenk på hvordan disse målene påvirke det. Gi tomt tråder som tillater spillere å jobbe mot sine mål , men ikke gjør ting så enkelt for dem at det ødelegger følelse av prestasjon .
Beskrivelse

Gjør verden blir levende for de spillerne som de beveger seg gjennom det . Ikke bare fortelle dem hvordan det ser ut , men hvordan det lukter og lyder . Hvis du har problemer med å beskrive hva noe ser ut, kan du prøve å finne et bilde for å gi spillerne en visuell indikator . Gi dine NPCer ( de ikke- spillbare figurer som spillerne samhandler med ) distinkte stemmer og atferd slik at de ikke alle synes som den samme personen .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)