Hvordan lage en D & D kampanje med to personer

" Dungeons and Dragons " kan være en av de mest kreative , fantasifulle og engasjerende spill å spille . Imidlertid kan moroa være vanskelig å oppnå når det er bare to spillere . I de fleste rollespill , er en gruppe på fire til seks personer ofte best slik at hver person kan spille en bestemt karakter av hans eller hennes egen kreasjon . Disse tegnene deretter kampanje sammen guidet gjennom eventyret ved ett spill mester . Heldigvis finnes det ulike metoder for å spille en vellykket " Dungeons and Dragons " spill med bare to players.Things du trenger
"Player håndbok "
"Dungeon Master Guide "
" Monstrous Compendium "
Dice
Character sheet
Blyant

Vis flere instruksjoner
en

Bestem hvilken person vil spille som Dungeon Master og som person vil være den spilleren . Begge folk bør være ærlig med hverandre om hvor mye arbeid han eller hun ønsker å sette inn i spillet fordi Dungeon Master er ansvarlig for å lage hele kampanjen og kjører hele eventyret for den andre spilleren . Den person som liker å være ansvarlig , spille ulike nonplayer figurer og monstre , og å være fortelleren , samt å ha ansvaret for planlegging eventyret bør være Dungeon Master . Den spiller som ønsker å fylle skoene til et enkelt tegn som han eller hun vil forme løpet av flere opplevelser bør bestemme seg for å være den spilleren .
To

Rull opp en karakter , ved hjelp av terninger og instruksjonene i " Player håndbok , " for spilleren. Spilleren og Dungeon Master bør diskutere bakgrunnen for karakteren, hans eller hennes fysiske og mentale egenskaper , og karakterens personlighet . Ting som rase , klasse og attributt evner bør avgjøres også. Når karakteren er opprettet , skal Dungeon Master begynne å tenke på hvordan han eller hun kan bruke spillerens karakter som midt av kampanjen .
3

Planlegg kampanjen bruker "Dungeon Master guide " og " Monstrous Compendium . " The Dungeon Master har for å skape en verden , ved hjelp av bakgrunn, personlighet , og rollen til den karakter skapt av spilleren . The Dungeon Master skal skape en rekke nonplayer tegn for spilleren å samhandle med og kanskje til og med bli med spilleren på hans eller hennes søken . Denne måten de ulike ferdighetene til forskjellige figurklasser vil være til stede for spilleren å dra nytte av på søken . Den viktigste fordelen av å spille med bare to personer er at kampanjen kan dreie seg spesifikt rundt spillerens karakter .
4

spille ut et eventyr . Når spillet begynner , kan det Dungeon Master velger å bruke forhåndsdefinerte solo eventyr . Disse kan lett finnes ved å søke "D & D soloeventyr " online . Noen er også fritt tilgjengelig for bruk av sine skapere . Den viktigste nøkkelen er å sørge for å skreddersy eventyret til bakgrunnen og personligheten til spilleren.
5

Bygg på det første eventyret . Når spilleren har hatt en sjanse til å la hans eller hennes karakter vokse , vil kampanjen begynne å kjøttet seg ut . Ved å la spilleren har fri vilje enn der han eller hun velger å utforske og hvem han eller hun kommuniserer med , vil Dungeon Master har en idé om hva aspekter av kampanjen vil måtte være mer fullt utviklet ved planlegging av fremtidige opplevelser .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)