Hvordan Knus Bosses på Peragus og Telos i Star Wars Knights of the Old Republic 2

Det er flere sjefer i Knights of the Old Republic 2 , og ingen av disse bør tas lett på. Men gitt det rette utstyret , ferdigheter og forberedelser , kan du gjøre narr av alle, men de 2 siste av dem . Dette vil dekke knastene fra begynnelsen av spillet inntil Telos . SPOILER ALERT ! Instruksjoner
Peragus og HK - 50
en

Den første sjefen du vil møte er sølvkleddeHK - 50 som har forårsaket så mye problemer på stasjonen for å komme til deg . Han tar deg med overraskelse som du , er Atton og Kreia forsøker å gjøre exit . Har granater og kanoner klar .
To

Se opp ! Det første han vil gjøre er å gyte en ring av flytende miner foran seg . Bruk blasters og granater for å ta disse ut . IKKE belaste ham med et sverd ! Gruvene vil enten blåse opp i ansiktet ditt, eller kommer etter deg !
3

Blast ' em, Atton ! Atton er en skytter ; det er det han gjør best ( inntil han blir en Jedi . ) Gi ham en blaster og la ham gå til byen .
4

La Kreia være fleksibel . På dette punktet , kan hun enten bruke et sverd eller blaster pistol . Hvis du føler at du trenger en annen skytter , la henne henge tilbake med blaster . Hvis du vil at hun skal gjøre det Custer Charge , gi henne sverdet og fortelle henne hva du skal gjøre .
5

Hold et øre ut ! Når HK - 50 liv blir lavt, og han vet at han er blitt slått, vil han aktivere en rask sikring ødelegge seg selv . Du trenger ikke mye tid til å komme unna , så hale det ! Å være fanget i eksplosjonen HURTS !
Citadel Station og The Exchange
6

Ikke bli skremt . Lopak Slusk kan sitte bak en pult med noen store vakter og et par av blaster tårn ved siden av ham , men avhengig av hvor du spilt kortene dine , kan Luxa enten være på din side , eller mot dere begge. Uansett , ender hun opp med å hjelpe for tiden .
7

Få i tett . Denne kampen foregår i et svært lite område , så blasters er dårlig råd . Slusk vakter er også vriene akser , så det er best å bruke nærkampvåpen .
8

Ingen granater ! I trange kvartalene som dette slaget presenterer, granater er like mye en fare for deg som de er til fienden ! Du vil sannsynligvis ikke ha mye tung rustning på dette punktet , så gjør deg selv en tjeneste og la granater i ryggsekken .
9

Få vaktene ! Ta de store gutta først ut; de er de som setter den største belastningen på deg . Slusk og hans tårn er ingen big deal siden de ignorerer det faktum at kampene er begrenset plass og bruke blasters ( ikke kan skylde på tårn , men Slusk , kom igjen! ) .
10

Se på ryggen ! Igjen , avhengig av hvordan du har spilt kortene dine , kan Luxa være med eller mot deg . Vær klar over at hvis hun syntes å være med deg i begynnelsen , når Slusk er ferdig , hun vil komme etter deg . Nå er det hennes tur . Hun vil bli litt slitt ned fra forrige kamp ( hvis du ikke allerede har tatt henne ned . )
11

Få Luxa første ! I motsetning til Slusk , som insisterer på å bruke blasters og har lite melee ferdigheter , er Luxa en gammel hånd med et sverd og Bothan Stunner . Ta henne ned først før du bry deg med sine vakter .
Telos og Tank Droid
12

Vær forberedt . Det store fyr lumbers rundt , noe som gjør ham til en stor og lett mål . Bruk blasters og granater fra bak barrierene (de store metall ting delvis blokkerer veien inn i hangaren ) før du går tom . Bruk Ion Grenades første .
13

Lukk avstand . The Tank Droid liker å bruke blasters og granater på deg også. Når du er ferdig å kaste din, kjøre opp til ham og begynne chipping bort på ham med vibroblades . Han har ingen melee evne , så han bør være en lek .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)