Unngå å bli tagget av den & # x201C ; Det & # x201D ; kjetting , som er dannet som & # x201C ; Det & # x201D ; tags de andre spillerne . Å starte opp, markere en 50 -by - 50 fots området på en åpen plass , og bestemme hvem som skal være & # x201C ; . It & # x201D ;
2
Har alle spillerne står like innenfor omkretsen , og har & # x201C ; det & # x201D ; i midten for å starte. På & # x201C ; gå , & # x201D ; spilleren opptrer som & # x201C ; Det & # x201D ; må forsøke å merke så mange mennesker som mulig og legge dem til hans & # x201C ; kjeden & # x201D ; .
3
Enhver spiller som skritt utenfor omkretsen blir en del av automatisk & # x201C ; Det & # x201D ; kjede og må stå sammen med & # x201C ; Det & # x201D ; . gruppe
4
& # x201C ; Det & # x201D ; gruppen må holde holde hender som folk på hver ende prøver å merke spillere. Den siste spilleren som få merket er vinneren , og den første personen som ble merket blir & # x201C ; Det & # x201D ; for neste runde .