Design en lilje pad lagunen. Små hoppere kan frosk hop fra en lilje pad til den neste. Legg til en ekstra utfordrende element ved å gjøre hver lilje pad suksessivt lengre fra hverandre slik at hopperne har en liten hindring. Hvis noen slips av lilje pad , må han begynne på nytt .
2
Color en ikke så skummelt snake pit. Slanger er lett å trekke og kan være dekorert så vilt som du kan forestille deg. Målet er å lengdehopp over snake pit. Siden barna vil trenge en god start , kan du også tegne en lansering pad fører opp til det .
3
Unngå skjellende kjever i gator gulch når hopper fra Gator hode til gator hodet . Foreldre vil huske den gamle " fallgruve " spillet på Atari . Akkurat som i Pitfall , vil du ønsker å hoppe på alligatorer hoder og ikke deres munn eller annet du kan få chomped . Hvis dette høres for lett , kan du prøve å hoppe med bare en fot .
4
Ikke skli på et bananskall på den glatte slalom . Tegn en serie av bananer tett sammen, men ikke rørende. Så på tå , veve bakover gjennom banan -kjeden . Faktisk , hvorfor ikke gjøre to kjeder ved siden av hverandre ? På den måten til venner kan rase å se hvem som er ferdig først.