Før holde alle løp , må du ha et flagg eller fløyte for å signalisere starten og slutten av et løp , og markører for å etablere start-og mållinjene .
Du og barna kan prøve å balansere en potet og racing samtidig. Du kan også konkurrere med et egg , men for å unngå et rot , sørg for at det er hardkokt . Du vil trenge noen små til mellomstorepoteter , og for å gjøre det mer utfordrende , vanlig størrelse plast skjeer som er mindre enn potetene. Ha alle balansere en potet på en skje . Når løpet starter , hodet til mållinjen og gå tilbake til startstreken uten å miste din potet. Hvis du gjør det tilbake først , er du vinneren .
Sekk løp
Hvis du kan få tak i noen striesekker eller gamle putevar , du og din gruppe barna kan nyte en sekk rase. Har hvert barn klatre i sekken og hold sekk kanter opp rundt hoftene eller midjen. For å vinne dette løpet , må deltakerne hoppe fra startlinjen til mållinjen , og tilbake til startstreken .
Du kan også ha to barn okkupere en sekk eller putevar . Etter at alle har en partner , sørg for minst én av de to har begge føttene i sekken . Spillere bør diskutere de beste måter å bevege seg raskt uten sekken falle ned. Som med single-player sekk løp , til det første paret løpe fra startlinjen til mållinjen og tilbake vinner løpet.
Kick den kan rase
Hvis du ønsker å holde en rase som kombinerer racing med en klassisk kids spill (i dette tilfellet , gjemsel ) , kan du spille Kick the Can. Etter å sette en tom boks i et stort åpent område , velger spilleren å være " det" og velge et område i nærheten boksen som vil fungere som " fengsel ". Har " det " kid telle til 50 , mens de andre spillerne skjule. Når den søkende finner noen, kaller han spillerens navn og plassering, og begge løp til den kan for å se hvem som vil være den første til å sparke den .
Gjemme går i fengsel hvis " det " kid sparker kan først , men hvis Gjemme sparker boksen først, frigjør han noen i fengsel på den tiden og "it" spiller må telle på nytt . Hvis " det " spilleren er den eneste spiller igjen som ikke har vært i fengsel , kan du starte et nytt spill med en ny "it" kid .
Trebente Race
For de tre- legged race , kan barna ønsker å samarbeide med en voksen , så vær forsiktig og kjør litt saktere enn du ville gjort hvis partneren din var en annen voksen. Du trenger flere stykker av hyssing til å knytte en av bena til partneren din etappe (derav , flytting med tre ben ) . Når alle er bundet opp , rase dere hverandre fra startlinjen til mållinjen , og deretter tilbake til startstreken . Hvis du eller partneren din faller under løpet , kan du plukke deg opp og fortsette. Uansett hvilken paret er den første til å gjøre det tilbake til startlinjen vinner løpet.