Finansielle Math Games

Undervisning unge om matematikk og penger er morsom og underholdende med bord, kort og online spill . Barna kommer til å samhandle med sine jevnaldrende i klasserommet og med animerte figurer og fantasy situasjoner på Internett. Various telling, legge til, trekke fra, budsjettering , økonomistyring sporing , verdi identifikasjon , sparing og investering ferdigheter og praksis gjelder. Spill er tilgjengelig for elever i grunnskolen til videregående skole karakterer. Dagligvare Handlekurv

Dagligvare Handlekurv oppfordrer studenter til å praktisere matematiske ferdigheter mens du lærer det grunnleggende økonomi. Det er ment for alderen ni og opp og passer for to til fire spillere . Unge sinn liker å ta turer rundt matbutikk spillebrettet. Handlelister, regneark , guider og annonser, lekepenger og kuponger er alt inkludert. Studentene er pålagt å handle og sammenligne priser , ved hjelp av tilgjengelige midler fra sine husholdning dagligvare budsjetter til å ta riktige avgjørelser . De også avstemme kontanter på hånden og dokumentere økonomiske transaksjoner . Målet med spillet er å være den spilleren å "gjøre de best mulige kjøp i færrest mulige trekk . " Nøyaktig journalføring gjelder også når de bestemmer vinneren. Oppmuntre elevene til å få inn annonser fra lokale kjøpmenn å gjøre spillet så realistisk som mulig.
Second Grade Money Math Online

Den populære nettsiden Second Grade Math tilbyr ulike typer av online spill for å hjelpe små barn med å forstå det grunnleggende og nyansene av penger . Elevene lære å identifisere, telle, budsjett , samle , bruke og spore pengene . Myntverdier , matchende mynter , er et kassaapparat og en gård stativ inkludert. Barna få tilgang til spill med ulike nivåer av lek og dyktighet. Animerte figurer , forskjellige steder og situasjoner gjelder. Praksis hukommelse, konsentrasjon , addisjon, subtraksjon og multiplikasjon ferdigheter. Desimaler , er mønster - sporing og problemløsning muligheter tilbys også .
Budget

Budget Spillet er ment for 9 år og oppover og passer for to til fire spillere . Studentene lærer penger og matematiske grunnleggende og kompleksiteten som de reiser rundt på brettet . Ulike virkelige situasjoner og omstendigheter gjelder. Spillere står overfor beslutninger som for eksempel om du skal kjøpe et hjem , betale for forsikring og hvordan, når og hvorfor å gjøre finansielle investeringer . I begynnelsen av spillet får hver person et par tusen dollar og må lage et budsjett projeksjon peker ut sine forventninger. På slutten av spillet, hvis en spiller projeksjon viser seg å være nøyaktig, vinner hun bonus lønning midler. Studenter bestemme når man skal avslutte runden av : Noen velger å strebe etter et bestemt pengepolitiske mål og den første personen til å treffe det vinner ; Det andre alternativet er å spille for en viss periode .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)