Klasserom sirkel spill

Klasserom ikke bare tilby en innstilling for utdanning, men også for moro skyld , avhengig av graden og pensum . Mange klasserom aktiviteter og spill , alt fra & quot; Duck Duck Goose & quot ; til & quot; varm potet , & quot ; bære studenter som danner en sirkel. Lærere kan engasjere elevene i mange klasserom sirkel spill , enten i forbindelse med gøy eller for å innlemme noen pedagogisk verdi. «Big Chief '

Med studenter sitter i en sirkel , en utvalgt & quot; It & quot ; kid skritt utenfor rommet mens en annen gutt - & quot; Big Chief & quot; Apg ut korte bevegelser, for eksempel klapping hender eller stomping føtter. Alle spillere duplisere sjefens handlinger. Når & quot; It & quot ; tilbake til rommet , klokker han og prøver å gjette & quot; Big Chief & quot ; identitet. Hvis han gjetter riktig innen tre forsøk, blir han den & quot; Big Chief, & quot ; mens en annen student tar en sving som " It & quot . ; Hvis han ikke klarer å gjette riktig, fortsetter han som & quot; . It & quot;
bilder ' ulike stemmer , ulike anledninger '

Studentene øver tilpasse sin stemme til spesielle steder og scenarier når du spiller & quot; ulike stemmer , ulike anledninger & quot . ; En lærer skriver et sted og en person på kartotekkort og setter dem i en container . Studenter plukke en indeks kortet og snakke med en utstoppa dyr eller leketøy i sirkelen som om det var den person som er oppgitt på kortet. Studenter bruker også passende toner av stemmen gitt plassering på deres indeks kortet. For eksempel, hvis en elevs kortlister& quot; bibliotek & quot ; og & quot; venn , & quot ; studenten ville snakke rolig om noe hun ville snakke med en venn om , eller om elementer knyttet til et bibliotek . Når en student avslutter sett spillerne gjette plasseringen person at studenten forsøkte å representere. Studenter løfte hendene for å gjette, med studenten gjetter riktig å snakke neste . Hvis ingen student gjetter riktig , velger læreren neste taler
' Pass The Chicken'

Putting et klasserom vri på & quot; . Varm potet , & quot ; en student spiller & quot; It & quot ; gutt og har en gummi kylling. Læreren forteller & quot; It & quot ; for å nevne fem elementer i en kategori -enten emner knyttet til klasse pensum eller generelle emner - og å passere kylling til sin rett . For eksempel kan læreren instruere sine elever for å nevne fem presidenter i USA. Som studenter passere kyllingen rundt sirkelen , & quot; It & quot ; forsøker å navngi fem presidenter. Skulle kyllingen tilbake til ham før han navn fem presidenter , forblir han & quot; . It & quot ; Hvis han lykkes i å navngi fem presidenter, studenten holder kylling når han konkluderer navngi fem presidenter blir ny & quot; . It & quot;
' Shoe Hustle '

& quot; Shoe Hustle & quot ; begynner med studentene fjerne sine sko og shoestrings , og plassere shoestrings i deres sko på tærne . Studentene satt sine sko i midten av gulvet og danner en sirkel rundt skoene, mens læreren blander opp skoen haug. På lærerens kommando, til studenter rase finne sine sko, snøre dem opp og sette dem tilbake på føttene . Den første spilleren til å snøre skoene hennes , sette skoene på igjen og stå opp vinner spillet .
' Word Associations '

Unnlate å bidra til en kobling av ord sender studenter ut av sirkelen i & quot; Word Associations & quot . ; Etter at læreren sier et ord , sier den neste spilleren et annet ord som de forbinder med ordet som står foran den. For eksempel, hvis læreren sier , & quot; Dog & quot ; den første studenten kan si & quot; Bone , & quot ; med neste person sier , & quot; Bury, & quot ; og så videre. Hvis en forening gyldighet kommer inn i spørsmålet , studenter rettferdiggjøre foreningen, med læreren og andre elever som bestemmer om du vil godta det eller ikke . Hvis elevene ikke kan tenke på et gyldig ord i 30 sekunder , de forlater sirkelen. Spillet fortsetter til én spiller .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)