Mind- Reading Games for Kids

Mind - leser spill kan være komplisert eller enkelt; de er ofte bærbare og enkle å sette opp og å spille. De & amp; # 039; re også en morsom måte å underholde en gruppe barn , ofte i lang tid. Enten du & amp; # 039; re en leir rådgiveren på jakt etter morsomme ting å gjøre mellom aktiviteter eller en forelder planlegger en magi - tema birthday party , her er noen tankelesing spill som alle kan gjøre , og alle barna vil like. Black Magic

For å spille svart magi , trenger du to spillere som kjenner hemmeligheten , en å være Asker og en av dem som tankeleser . Sinnet leseren forlater rommet , og resten av gruppen velger et objekt til å være & quot; . Det & quot ; Det må være noe synlig for gruppen. Sinnet leseren kommer så tilbake , og Asker peker på ulike gjenstander mens spørre , & quot; Er dette det & quot ? ; Hemmeligheten innebærer en svart gjenstand : . Etter at Asker har pekt på noen svart objekt , det neste objektet han peker på er & quot; det & quot;
Brain Magisk

Brain Magisk krever også to spillere som vet hvordan man spiller , en Asker og tankeleser . ASKER samler fem gjenstander og plasserer dem på gulvet eller et bord foran henne på rad. Sinnet leseren forlater deretter rommet , og gruppen velger ett av objektene som skal & quot; det & quot . ; ASKER kaller deretter for tankeleser for å komme tilbake til rommet, og sinnet leseren kan umiddelbart fortelle gruppen som protesterer de valgte. Cluet er i veien Asker kaller tankeleser tilbake . Sinnet leseren vet at hver av de fem objekter i rad representerer en bokstav i ordet & quot; hjernen, & quot ; som om det anmodet skulle skrive & quot; hjernen & quot ; hjelp av gjenstander fra venstre mot høyre. Når det anmodet kaller tankeleser for å gå tilbake til gruppen, begynner hun sin setning med bokstaven som tilsvarer objektet valgt . For eksempel , hvis objektet valgt er lengst til venstre (bokstaven & quot; B & quot ;) hun kan si, & quot; . Bedre komme tilbake nå & quot;
Ja eller Nei

Ja eller Nei er et annet spill som krever to spillere som begge kjenner hemmeligheten , en tankeleser og en i Asker. Sinnet leseren forlater rommet , og gruppen bestemmer seg på et spørsmål som kan besvares med ja eller nei. Konsernet er også enig i hva det riktige svaret er . Den tankeleser deretter tilbake til rommet og plasserer hendene på templer i asker . ASKER knytter hans kjeven for å gi oppmerksom leser svaret : en knipe betyr ja og to mener nei . Sinnet leseren kan føle clenches selv om resten av gruppen ikke kan se det .
Stick Numbers

Stick Numbers er et spill hvor alle spillere kan lære å & quot; lese tankene & quot ; av asker . Asker må samle noen små objekter, for eksempel pinner, servise eller blyanter . ASKER begynner med å fortelle gruppen, & quot; jeg kommer til å indikere et tall mellom én og ti av hva jeg gjør & quot . ; Hun arrangerer objekter på et bord eller på gulvet. Hun bør plassere dem nøye slik at det ser ut som måten hun arrangerer dem er viktig. Hun spør deretter gruppen hvilket nummer hun indikerer . Antallet har imidlertid ingenting å gjøre med måten hun ordner objektene ; hun viser det med antall fingre hun plasserer på bordet eller gulvet i nærheten objektene når hun er ferdig å arrangere dem . Som forskjellige medlemmer av gruppen finne ut hemmeligheten , kan de ta svinger blir det anmodet til alle ser hvordan det fungerer.

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)