Slik spiller Shrek 2 Monopoly Jr

Tegnene fra Shrek gjør sin vei gjennom landet Langt Langt Borte . Shrek, Fiona , Esel og Pus med støvler vil se mange ting langs veien . Når de finner landemerker de liker , kan de kjøpe dem . Spillet strukturen er lik vanlig Monopol, med enkle regler og tegn til hvem barna kan forholde seg . Instruksjoner
Setup
en

Pop papp bønder ut av del ark og plassere dem i bonden står . Har hver spiller velger en karakter bonde og plassere det tegnet i " Go" plass på spillebrettet .
To

Gi hver spiller 10 plast hus. Plasser dekket på " sjanse" kort med billedsiden ned på spillebrettet .
3

Velg en spiller som vil være banken . Denne personen vil være ansvarlig for å gi hver spiller : fem $ 1 regninger , fire $ 2 regninger , tre $ 3 regninger , en $ 4 regning og en 5-dollarseddel . Banken vil også ta vare på alle banktransaksjoner gjennom hele spillet .
4

Trill terningen . Den spilleren som kaster flest tar hans tur først .
Spillets
5

Trill terningene og flytte bonde som antall plasser . Følg instruksjonene på plass .
6

betale banken det beløpet som er vist på spillebrettet plass dersom plassen ikke er eid . Du vil også plassere en av dine plast husene på plass . Du vil da samle inn leie fra andre spillere som lander på denne plassen .
7

betale beløpet på spillebrettet plass som leie til en annen spiller hvis plassen allerede er eid av en annen spiller .
Side 8

Samle en $ 2 bill hver gang du passerer "Go" plass .
9

Roll igjen hvis du lander på plass som sier " rull igjen . "

10

betale $ 2 etter landing på Happily Ever After potion plass å drikke trylledrikk . Disse pengene bør plasseres på spillebrettet området som sier " Mr. Monopoly sin Loose Change . "
11

Land på " Lunsj " plass , og du vil forbli på denne plassen til neste sving.

12

Plasser $ 3 på "Mr. Monopoly sin Loose Change " område når du lander på " Gå til lunsj" plass , og deretter flytte bonden til " Lunsj " plass .

13

Tegn en " Chance " -kortet hvis du lander på " Chance " plass , og følg instruksjonene på kortet . Hvis kortet ditt leser " Free House , " se på kortet farge og se om du kan plassere ett av husene deres på landemerket mellomrom hvis begge landemerker ikke eies . Dersom plassene er eid og har to fargerike husene på dem , kan du erstatte en av dem med en av dine egne . Hvis landemerkene allerede har de samme farger hus , må du forkaste Chance kort og tegne et nytt.
14

erklære en vinner når den første spilleren går tom for penger . De gjenværende spillerne telleapparat opp pengene sine . Spilleren med mest penger som vinner.

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)