Icebreaker spill å spille i Youth Group

Icebreaker spill hjelpe en medlemmer ungdomsgruppe vinne enhver sjenanse eller angst og begynner å føle seg som om de er alle en del av gruppen . Spillene kan hjelpe hvert medlem lære mer om hverandre , og de ​​får alle ler for å lette en gruppe spenning . Navn Games

Icebreaker navne spill hjelpe medlemmer av ungdomsgruppa lære og huske hverandres navn ved å knytte hverandre med interessante , humoristiske fakta . For eksempel , i Autograph bingospill , arrangørene forberede bingo kort med firkanter som har fakta om personene i gruppen . Hver spiller får en bingo -kort og en penn , og de ​​må sirkle rommet spør andre ungdomsgruppe medlem om de passer beskrivelsen på bingo torget. Hvis ja , signerer medlem den andre spiller kort på den plassen . For eksempel , hvis en firkantet sier " snakker to språk ", en spiller må sirkle rommet før han finner en tospråklig spiller til autografen hans kort . Den første spilleren som får fem signerte ruter i en rad på hennes bingo kort vinner spillet .
Fysiske Spill arkiv

Fysiske spill hjelpe ungdomsgrupper bryte isen ved å gi en humoristisk opplevelse hvor medlemmene må kommunisere , jobbe som et team og løse problemer sammen . For eksempel , i Human Knot Icebreaker , medlemmer av ungdomsgruppa stå i en sirkel vendt utover slik at ryggen er mot andre medlemmer . Hver person første løfter sin venstre hånd , snur seg og blir med hender med noen på den andre siden av sirkelen . Gjenta prosessen med høyre hånd , og pass på at ingen i sirkelen holder hånden av deres side -by - side nabo . Ungdomsgruppa må kommunisere og arbeide sammen for å finne ut hvordan å gre den "menneskelige knute " uten å bryte hender .
Personlig Fact Games arkiv

Spill som avslører fakta og detaljer med andre medlemmer ungdomsgruppe bidra til å styrke gruppen samhold ved at hvert medlem for å lære om andre. For eksempel , i spillet Aldri har jeg noen gang , gruppemedlemmene sitter i en sirkel og hver person holder opp ti fingre . Tar svinger , sier hver person " Aldri har jeg noen gang ", etterfulgt av en personlig faktum notering noe de aldri har gjort . For eksempel kan noen si " Aldri har jeg noen gang gått fallskjermhopping . " Andre medlemmer av gruppen må droppe en finger hvis de har utført denne aktiviteten. Den som holder seg inne i kampen med fingrene løftet opp den lengste vinner spillet .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)