Paint alle tre stykker , slik at god tid til å tørke .
2
så snart malingen er tørr, feste 2 x 4 til toppen av kryssfiner (på en av ni tomme kanter) og deretter hammer wire negler i finer for å gjøre en ramme. De to første spiker skal plasseres 1/2 til 1 cm fra toppen av det stykke kryssfiner og tre inches fra siden av kryssfiner. De andre to spiker skal være plassert i bunnen av kryssfiner på samme måte som de første to nagler . De neste to negler vil bli plassert en tomme fra den siden av brettet og ca 3 inches lavere enn de to øverste negler . De to siste negler bør være en tomme fra den siden av brettet og om tre inches fra de to nederste negler.
3
Strekk gummistrikk rundt neglene skaper en grense . Gummistrikker bør være rimelig stramt, men ikke altfor så . Vanligvis , jo strammere strikken er strukket , vil den bedre og større sprett av marmor være .
4
Lag skytteren ved å bore et pilothull halvveis gjennom den siden av tre kube . Deretter hammer i en ledning spiker inn i siden av kuben til 1/2 cm forblir eksponert . Gjenta denne fremgangsmåten med den annen kube. Skru blokkene på den nedre kanten av brettet forlater nok plass til dukken pin å sitte mellom dem pluss en 1/4 tommers . Sørg for at neglene som stikker ut av blokkene er vendt bort fra hverandre mot til høyre og venstre for flipperspill. Lim et stykke av skumkjernenpå tvers av toppen av blokkene . Bruk to håndverket pinner å plassere inn i hver side av en dukke pin.
5
Skrue blokkene på den nedre kanten av brettet forlater nok plass til dukken pin å sitte mellom dem pluss en 1 /4 tommer . Sørg for at neglene som stikker ut av blokkene er vendt bort fra hverandre mot til høyre og venstre for flipperspill.
6
Lim en del av skum kjerne langs toppen av blokkene . Bruk to håndverket pinner å plassere inn i hver side av en dukke pin.
7
Sett en strikk rundt en av neglene på kuben blokker . Deretter brytes gummibåndet rundt craft pinne, deretter over dukken pin, under og rundt de andre håndverk stokk , og deretter festet til den andre spikeren på den andre kuben. Pass på at den runde delen av dukken pinnen er vendt bort fra pin ball maskin . Har noen testkjøringer med et par klinkekuler for å se hvor de marmor ruller .
8
Lag en labyrint for marmor på øverste høyre hjørne av flipperspill der marmor spratt tilbake den første tid . Labyrinten bør bestå av trådstift hamret i en liten trekant. Marmoren skal kunne lett plass i mellom neglene .
9
Skjær skumkjernen i én - tommers trekanter , deretter feste løst med en wire spiker til flipperspill. Disse vil være spinnere når marmor treffer skum .
10
gjøre punkt kopper ved å kutte en V-form i flaske topper ved hjelp av saks . Fest med lim prikker , merk med klistremerker.
11
Fest flaske caps med en wire spiker for å lage støtfangere . Ikke hamre spiker hele veien inn, vil dette tillate støtfangere å spinne .