Gym Games for Elementary School Kids

Barn trenger minst 60 minutter fysisk aktivitet om dagen , ifølge American Heart Association . En måte grunnskole elever kan få mosjon er ved å spille spill under gymtimen . Og spille underholdende spill i skolen kan anspore dem til å fortsette å trene etter at klassene er ferdig for dagen . Crazy Softball

Gjør et hjem plate og baser og sette dem på gym gulvet i form av en softball diamant . Vikle et stort håndkle rundt et balltre og tape den på plass . Del klassen inn i to lag og begynne et spill som følger reglene i softball . I stedet for en softball , bruke en volleyball . Den håndkle rundt balltre vil bidra til å forhindre skader på barna .
Hula Hoop Race

Del spillerne inn i lag på 10 til 15 hver , med samme antall spillere på hvert lag . Har hvert lag stå i en sirkel med spillerne holder hender . Spør to spillere fra hvert lag til å slippe sine hender . Sett en hula hoop mellom dem , så har spillerne holde hendene igjen . Når du sier : "Gå , " spillerne prøve å få hula hoop hele veien rundt sirkelen uten å slippe hverandres hender . Spillerne må manøvrere hula hoop over sine ben og armer for å få det rundt sirkelen . Det første laget til å fullføre sirkelen vinner .
Minefelt spill

Scatter utstyr som baller , matter, frisbees og hockeykøller på gym gulvet . Koble opp studentene og har en av hvert par bære en blindfold . , Prøver «Gå , " spilleren uten bind for øynene , kun ved hjelp av stemmen hans på kommando , for å lede sin partner på tvers av " minefelt . " Hvis bind for øynene spiller berører et element på gulvet , må han gå tilbake til startstreken . Når en bind for øynene spiller gjør det over minefelt , handler han steder med sin partner.The første paret til å ha begge spillerne gå gjennom minefelt uten å berøre noe vinner . For et enklere spill , satte færre elementer på gulvet .
Tag

klassiske spillet tag er fortsatt populært med grunnskole elever . For en liten gruppe , velger du en spiller for å være " den. " For større grupper , velge to eller tre . Når du roper , " Go ", spillerne løpe rundt treningsstudio, mens de som er " det " prøver å merke dem . Hvis en spiller er kodet, er hun ute av spillet . Den siste spilleren , eller spillere , merket blir " det" for det neste spillet . Bruk basketballbane linjer for grenser .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)