Hvordan lage Koble Dot Games

I tillegg til å være underholdende , koble prikkene spill ( også kjent som delta prikkene ) kan være nyttig . Du kan bruke koble prikker spill for å bidra til å utvikle yngre barnas tallforståelse , blyant kontroll ferdigheter , og vokabular . Du kan lage disse spillene selv : den enkleste måten er for hånd , men du kan også bruke data software.Things du trenger arkiv Images Paper
Myk blyant
Svart tusj
Eraser
Kopimaskin ( valgfritt )
Tracing papir
Blåpapir
datamaskin med en grafikkpakkeinstallert
skriver på
Vis flere instruksjoner arkivFreeHandMethod
1

Skisser bildet lett på vanlig papir med en myk blyant
to

Legg jevnt fordelt nummererte punkter - . starter på ett punkt med nummer 1 og fortsetter med sekvensielle tall som du går - og noen detaljer i svart penn
3

slette blyantstrekene . . Lage kopier av spillet og laminat eller dekk med kontakt papir , hvis det er nødvendig .
Kalkérpapir Method
4

Plasser tracing papir over din valgte bildet . Spore noen ønsket detaljer med blyant . Legg nummererte prikker med jevne mellomrom langs hoved disposisjon - som starter på ett punkt med nummer 1 og fortsetter med sekvensielle tall som du går - . , Men ikke spore selve linjen
5

Legg en stykke karbonpapir med forsiden ned på et ark med vanlig papir . Legg den spores bildet på toppen av dette . Trykke hardt , tegne over detaljene og prikker for å overføre dem til vanlig papir .
6

Ink prikkene , tall og detaljer med svart penn . Kopier og laminat etter behov .
Simple Tegning Package Method
7

Lansere en enkel tegning dataprogram som MS Paint . Åpne bildet. Fra Fil-menyen , lagre en kopi slik at du kan gå tilbake til det opprinnelige bildet hvis du gjør en feil .
8

Klikk på viskelæret . Slett meste av omrisset , forlater det indre av bilde intakt. Velg en rund børste eller Draw Ellipse -verktøyet. Tegn prikker rundt omrisset av bildet .
9

Venstreklikk på tekstverktøyet. Bruk tekstbokser til å legge til tall til hver av prikkene , som starter på ett punkt med nummer 1 og fortsetter med sekvensielle tall som du går . Lagre og skrive ut filen . Kopier ( eller print) og laminat etter behov .
Advanced Image programvare Metode
10

Launch Photoshop , Gimp eller et annet bildemanipulering program . Åpne din valgte bildet.
11

Lag et nytt lag . Arbeid på lag med begge lagene synlige , bruker en rund pensel for å foreta regelmessige prikker rundt omrisset av originalbildet . Venstreklikk på den opprinnelige laget i Lag- menyen slik at du jobber i bunnlaget , men du kan se det øverste laget mens du arbeider. Slett omrisset av det opprinnelige bildet under prikker .
12

Merge lagene . Antall prikkene med tekstverktøyet , som starter på ett punkt med nummer 1 og fortsetter med sekvensielle tall som du går . Lagre bildet og kopiere eller skrive ut så mange kopier som du trenger .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)