Aktive Games for Middle School Children

Per januar 2011, barn i USA er mindre skikket enn de var bare for en generasjon siden , ifølge American Heart Organization . En viktig faktor som bidrar til dette problemet er mangel på fysisk aktivitet . The American Heart Organization sier at inaktive barn veier mer og har høyere blodtrykk enn barn som er aktive . Fysisk aktivitet er ikke bare moro , men det er også nødvendig for helse og utvikling av skolen barna . Dodge Ball

Dette klassiske spillet anbefales for tredje klassinger og oppover . Målet med spillet er å tvinge spillerne på det andre laget ut av spillet . Begynn ved å dele barna inn i to lag . Har det motsatte lag møter hverandre på hver sin side av gymsalen . Lagene er ikke lov å krysse midtlinjentil motstanderens side. Hvis en spiller krysser linjen eller blir truffet av ballen , er spilleren "ut" og må sitte på siden for resten av spillet . Hvis en spiller forsøker å fange ballen og mislykkes, er at spilleren ut . Hvis en spiller kaster ballen på en annen spillers hode , den spilleren som kastet ballen er automatisk " ut . " Det laget som eliminerer alle de andre lagets spillere vinner spillet .
Stjel Bacon

Målet med dette spillet er å stjele en forhåndsbestemt objekt , kjent som " bacon . " Bacon kan være hvilket som helst objekt som kan være grep som for eksempel en ball eller sko . Begynn ved å dele barna inn i to like lag . Ordne lagene i to linjer mot hverandre. Plasser objektet i midten av de to lagene , noe som gjør at det er nok plass for hvert lag å kjøre mot objektet . Tildele spillerne på hvert lag et nummer. Hvert lag skal ha en lik mengde spillere , så det bør være en av hvert tall på hvert lag . For eksempel bør hvert lag har et nummer 1 , 2, 3, 4 og så videre. Målet er å være den første personen til å ta tak i objektet når nummeret ditt er kalt og bringe den tilbake til laget ditt uten å bli merket av spilleren på det andre laget . Hvis du klarer å gjøre det tilbake til laget ditt med objektet , får laget ditt et poeng . Hvis den andre spilleren tagger deg, så ingen får poenget . Start spillet ved å ringe et nummer tilfeldig . De spillerne som Tallene tilsvarer må løpe til midten i et forsøk på å prøve å stjele bacon . Den første laget til å nå 15 poeng vinner .
Balloon Stomp

Målet med Balloon Stomp er å pop alle motstanderlagets ballonger . For å spille , vil du trenge et område med god plass for spillerne å løpe rundt , minst 40 ballonger, likt fordelt i tre forskjellige farger , en rull med garn og søppelsekk for å rydde opp ballongene når spillet er ferdig . Begynner spillet ved å dele spillerne inn i tre like store grupper. Fordel ballonger, en farge per lag . Hver spiller trenger to ballonger , en for hver etappe . Har hver spiller blåse opp sine ballonger , knyt en knute på ballongen slutt og knyt en ballong til hver av sine ankler eller sko ved hjelp av garn . Når du sier " go" , må spillerne stomp og prøver å pop de andre lagenes ballonger . Spillerne har ikke lov til å bruke hendene , og må holde seg innenfor rammen av den forhåndsbestemte lekeområde . Hvis en spiller har begge sine ballonger popped , må spilleren stå over resten av kampen . Det laget som har minst en ballong intakt vinner spillet .
Chair Basketball

formål Chair Basketball er å skyte baller i kurven mens du sitter i stoler. For å spille spillet du vil trenge fire baller - ballene kan være basket eller mykere lekeplass baller - fire kurver og maskeringstape . Bruk maskeringstapepå gulvet for å dele rommet i to like sider . Delt spillerne inn i to like lag . Ordne stolene i tre jevnt fordelte rader og plassere en kurv på hjørnene av hver side . Tildele en spiller fra hvert lag å være "runner ". Løperne har lov til å stå opp fra sine stoler for å passere ballen til sine lagkamerater . De kan ikke sende ballen til motstanderlaget . Løpere kan heller ikke skyte ballen .

Når du sier "go ", spillerne på hvert lag forsøk på å kaste ballen i kurven . Kurver laget fra tredje rad er verdt tre poeng . Kurver laget fra den andre raden er verdt to poeng . Kurver laget fra den første raden er verdt ett poeng . Det laget som får flest poeng ved slutten av det angitte tidspunktet vinner spillet .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)