De måter å undervise Tilsetting

addisjon og subtraksjon tendens til å være relativt enkle ting å lære når lært riktig , selv for små barn . Det viktigste problemet ligger i å konseptualisere hva som skjer når du legger til to tallene sammen . Dette kan skje på flere måter og vanligvis mer kreativ og interaktiv metoden , jo raskere vil barnet plukke den opp . Starter With You

En av de enkleste elementene et barn kan forholde seg til, er fingrene . For meget små og enkle tillegg fingrene fungere godt som et verktøy . Forutsatt at barnet kan sine basistall, kan ett sett fingre fra den ene side, et annet sett av fingre fra den annen side, og telle hvor mange fingre er det totale . Ved hjelp av fingre og små tall kan tjene som et grunnlag til mer kompliserte operasjoner i fremtiden . Det har sine grenser selv - . Som du kan ha til å gå videre til tærne svært raskt
Rundt Hus

Veldig lik ved hjelp av fingrene er konseptualisere kombinere objekter rundt huset . Leker blir spesielt nyttig for denne oppgaven som de vil lett holde et barns oppmerksomhet . Alternativt , kan maten være et utmerket verktøy for læring - forutsatt at det ikke er for rotete . Candy kan brukes som en motivator ; hvis barnet får svaret rett , får hun en belønning . Selvfølgelig kan sunnere alternativer være substituert . Spredning gjenstander i lett å forstå ordninger hjelper på å skille ideen om å ta to separate tall og kombinere dem .
Games

Etter et barn forstår det grunnleggende tillegg , er det på tide å gå videre til mer komplekse tillegg - nemlig å legge store tall . Spill bli svært nyttig for denne oppgaven . Brettspill - som Monopol - senter rundt ideen om å forvalte penger og kjøp, krever konsekvent legge for å oppnå suksess . Selv noen videospill - for eksempel Super Mario Brothers - krever mynt samling , noe som innebærer å legge . Hvis du kan få barnet ditt til å følge nøye med , kanskje spille et spill bare bli et nyttig lærings leketøy .
Klasserom Technique
p Hvis dere underviser tillegg på en stor skala i et klasserom innstillingen , kan teknikker læres i en gruppe format . En idé er å skape en virtuell butikk . Læreren fungerer som kjøpmann , som selger produkter fra hele klasserommet . Studentene er hver gitt lekepenger , som representerer utpekte pengebeløp . Når du har gjort et kjøp , må studentene legge pengene sine sammen for å forstå deres nåværende balanse . Det samme spillet kan brukes i revers for subtraksjon .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)