Instruksjoner for The Dark Knight angrep Bat

The blockbuster 2008 filmen " The Dark Knight " gytt mange leker og gadgets ment å gjenspeile innretninger som brukes av Batman til å ta ned nefarious fiender som Joker og Two - Face . Selv om det ikke sett i filmen , er The Dark Knight angrep Bat en slik batteridrevet , bevegelsesaktiverte leketøy . Den gimmick er at leken forutsetter en svært batlike hvile -modus , hengende opp ned på sin abbor før den er forstyrret , og kommer til life.Things du trenger
Phillips -skrutrekker på
Vis flere instruksjoner

en

Åpne boksen hvis du ikke allerede har gjort det , eller du har en løs angrep Bat . Vend Bat over til lokal dekselet på batterirommet . Det er holdt av to små Phillips -skruer , så skru av og ta av dekselet med den passende skrutrekker . Sett batteriet eller erstatte den eksisterende hvis du kjøpte angrep Bat secondhand .
To

Flip "På" slå under batterirommet for å aktivere Bat . Snu leken opp ned og henge den fra abbor . Sett abbor på en hylle eller bord , men sørg for at ingen hindringer er i Bat måte ; det er behov for en klar flygebane eller ellers blir det smellkyss til hva som kommer i dets vei . Plasser Bat slik at den vender mot portrom inn i rommet .
3

Åpne og lukke døren til rommet eller vifter med armene for å bringe Bat ut av dvalemodus. The Bat reagerer på raske bevegelser opptil 10 meter vekk fra sin abbor ; sine øyne lyser opp , og det vil blafre med vingene , noe som gjør en skrikende støy hele tiden.
4

Flytt ut av veien som Bat hopper fra abbor og tar flyturen . Generelt tar det Bat vanligvis bare noen få vingeklafferfør den falt til gulvet , så vær forberedt på å fange den eller sørg for at den har en myk sted å lande for å forhindre skade .


Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)