Pedagogiske spill for elever

Bruke spill for pedagogiske formål bidrar til å aktivere tankeprosesser samtidig ha det gøy og læringskonsepter . High school er en perfekt tid til å bruke konseptuelle spill som også gir livsferdigheter . Spill som brukes i utdanningssammenheng bidra til å styrke teambygging og forbedre selvtilliten . En annen måte å lære Science

Reaction , spillet av molekyler , er et brettspill som tester kjemiske reaksjoner . Den lærer strategi og skaperverket. Den som bygger de fleste molekyler vinner

Barnet ditt har vokst opp med å bruke datamaskinen , men kan ikke tenke på hvordan det fungerer. ; i denne prosessen , kan han tenke ut sin egen Ethernet. Å gjøre dette prosjektet lærer barnet om elektronikk og Internett. Han vil trenge en Ethernet-kabel , kontakter, saks og kabel crimper . Ta av kabelkornbåndog se på de ulike ledninger. Nøye legge ut ledningene , grønn /hvit , solid grønn , oransje /hvit , blått, blå /hvit , oransje, rød /hvit, rød . Legge ledningene flat. Trim dem og sørge for at ledningene er i riktig tråd rekkefølge. Hold kontakten med klips vendt bort fra deg . Pass på at ledningene bor flat ; ellers vil de ikke holde forbindelsen. Crimp å presse pluggen ; gjøre det samme med den andre siden . Ved hjelp av en kabel tester , teste tilkoblingene. Nå har du en kabel for å surfe på nettet!

For en annen vitenskap spill , high school-elever åpne til første kapittel av sin vitenskap tekst. Som en gruppe , elevene bestemme seg for et tema i boken. Elevene må avgjøre striden , for eksempel vil det være en debatt . Hvis ja, hva materialet de trenger for å bestemme hvordan de skal svare på spørsmålene ? Studentene spør hva fakta de trenger for dette emnet. De har 20 minutter å gå gjennom den vitenskapelige metode for å stille spørsmål.
Learning Life Skills Games

Gazillionaire er et spill som lærer business, økonomi og matematikk. Brukes over hele landet , omfatter det samfunnsfag med økonomi. Gazillionaire er en simulering spill hvor studenten er ansvarlig for en bedrift i verdensrommet. Spilleren tar alle avgjørelser avhengig av å drive en bedrift , fra tilbud og etterspørsel til fortjenestemarginer .
Zapitalism er en virksomhet simulator og kjøre på fantasy øya Zapinalia . Dette spillet fokuserer på business, økonomi og matematikk. Dette er mer komplisert enn Gazillionaire .
I Profitania , må spilleren drive en fabrikk i en verden som er underjordiske . Denne simuleringen er svært kompleks .
The Roving Reporter

Hva med en omflakkende reporter pedagogisk aktivitet for din high school student ? Ha student bestemme formålet med rapporten. I en notatbok , skriver hun ned noen av spørsmålene om emnet . Ikke bare kan dette være en skriftlig rapport , kan hun presentere det som et show. Hun kan bruke sin iPod for opptak og intervju materiale. Da hun intervjuer folk , hun også skriver ned sine historier. Etter at hun redigerer dataene på sin datamaskin , kan hun spille den for sitt publikum .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)