Countdown Games for Kids

Barne åpne seg opp til en rekke pedagogiske muligheter etter de lære å telle. Når de forstå telling og lære matematiske operasjoner , kan barna liker å spille spill som involverer nedtellinger . Countdown spillene gir barna en mulighet til å fullføre en oppgave innen en fastsatt tidsramme eller øve ferdigheter som for eksempel å løse matematiske ligninger. Alphabet Countdown Games

Barn kan praktisere alfabetet ved å spille to nedtelling spill på British Council nettstedet . For " Alphabet Countdown spillet," spillerne har 30 sekunder å klikke på bokstaver i sin alfabetisk rekkefølge .

I " Animal Countdown spillet," spillere bidra til å finne dyr som har rømt fra dyrehagen . Spillere klikk på dyrebildervia alfabetisk rekkefølge . For eksempel starter spillerne ved å klikke på dyr som begynner med "A ", etterfulgt av "B " og så videre .
Bilspill Countdown

Lange bilturer gi en utfordring for barna å holde opptatt . Rand McNally sin " bilspill Countdown " travel spillet tilbyr en 18 -spill- i -ett-løsning . Barna spille spill som " jeg så det første", " Backseat varm potet ", " fotografisk minne " og " hvem som kjører ? " innen den angitte tiden som vises på laminerte spillkortene . Ungene satt timeren på en bil -formet digital timer , og gå videre til neste spill når tiden utløper . Barn kan også bruke timeren til å telle minutter før familien gjør sin neste stopp på veien , eller å sette frister for andre spillene de spiller .
4 - Way Nedtelling Board spillet

Barn prøver å snu opp alle sine talltastene før alle motstandere når du spiller Cadaco er " 4 - Way Countdown " brettspill , anbefales for 6 år og oppover . Etter å ha rullet to terninger , spillerne ta den rullet tall og legge til, trekke fra, multiplisere eller dividere tallene for å få et tall fra 1 til 10. Noen tall kan ikke fungere for alle fire operasjoner. For eksempel, bare en spiller kan legge til eller trekke fra en "3" og en " 5 ", og vipp opp enten " 8" eller "2 " tasten .

Hvis spillerne rulle en dobbel " 6," de må snu alle nøkler ned igjen og starte på nytt. Bør spillere rulle en "5" og en "6 ", de kan telle resultatet som 11 eller en "1" Hvis spillerne velge 11, tvinger de motstandere av sine valg for å snu alle sine nøkler ned igjen og starte på nytt.

Yngre barn som bare kjenner tillegg enten legge de to rullet tall eller bruke både tall for å snu to nøkler. For eksempel, hvis en spiller kaster en "5" og en "3 ", hun kunne legge de to tallene og vipp " 8" -tasten , eller snu opp "5" og "3 " tastene . Utenfor rulle en dobbel, kan spillere ikke velge å bruke ett nummer på en sving . For eksempel, hvis en spiller kaster en "3" og en " 5 ", og tidligere venda "5" og "8 " tastene , spilleren kan ikke snu "3" tasten på den svingen. Hvis en spiller kaster to " 3-tallet " og spilleren tidligere tuppet nøkkel " 6" , kan spille flip over "3" tasten.
Mad Money spill

Kids telle ned dagene som de prøver å spare nok penger til å kjøpe elementer for PBS Kids ' " Mad money" spillet. Før spillet begynner , spillerne velge et element som de ønsker å kjøpe , og må spare nok penger før 30 dager utløp . Mens spillere får en ukentlig $ 15 godtgjørelse, må de kjøpe alle elementene på sin handleliste , som de gjør ved å klikke på de aktuelle butikkene . Hvis spillerne ta kloke avgjørelser om kjøp , tjener de bonus dager ; hvis de gjør ukloke valg , mister de dager av av deres 30 - dagers nedtellingen . For penger for å lage muligheter - som resulterer i dagene tatt av nedtellingen - spillere klikk blinkende dollarsedler . Barn holde styr på hvor mange dager som gjenstår ved å se nederst til venstre på skjermen .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)