Spill å spille på en SMART Board

Designet av SMART Technologies , ser SMART Board som en vanlig whiteboard , men er egentlig en datamaskin ved hjelp av touchscreen-teknologi . Denne typen verktøy er perfekt for klasserommet innstillingen , fordi den fungerer som en projektor og lagrer notater som lærere og elever skrive på sin skjerm med digitalt blekk . SMART Board kan også klassen spille spill som er rettet mot et utvalg av læring. Det er mange interaktive spill du kan spille på en SMART Board . Kunst Spill

The Education side av smarttech.com har en omfattende indeks over aktiviteter og spill som kan arbeide for Smart styrets klasserommet. En av disse fører til Artgames på albrightknox.org . De ulike spill er for barn, med alderen å være fra preschoolers til 6. klassinger . De Artgames bruke malerier av master artister å innføre undervisning , samt å engasjere barnas visuelle sans . Gjennom disse aktivitetene vil barna også lære å sette pris på kultur og kunst .
Uncross de Lines

Nettstedet smartboards.typepad.com lister dette spillet som en av sine favoritter , selv om den ikke har den fristen som andre populære spill har . Uncross linjene føles som kattens vugge , barnespill hvor spilleren former ulike mønstre gjennom sammenfiltring og untangling av strengen , bortsett fra her er det bare untangling . Hvert nivå funksjoner krysset linjer forbundet med topp-punkt , som er hva spilleren flytter til uncross linjene. Nivåene fremgang i vanskelighetsgrad , men spillet som helhet har en spiller den mentale tilsvarende cracking knokene , og gir en følelse av lettelse som knutene i linjene kommer ugjort. Dette spillet kan gå gjennom begrepene geometri for midt skoleelever og eldre, men sitt engasjement for romlig intelligens gjør sitt publikum mer mangfoldig.
Jigsaw Sudoku

Sudoku er et rutenett nummer puslespillet som folk løse på papiret , men datamaskinen grensesnittet er ikke den eneste som gjør dette flash spillet annerledes. I Sudoku , er målet å fylle ut de tomme boksene på nettet med en rekke fra 1 til 9 følgende restriksjoner : hvert nummer skal vises bare én gang på hver rad , en gang på hver kolonne , og en gang på hver region , som består av ni grid celler . Mens Flash spill , kalt Jigsawdoku , følger disse grunnleggende prinsippene , er en forskjell at i stedet for å skrive, spilleren guider fliser av tall på målet grid celle. En annen forskjell er at Jigsawdoku lar spilleren bringe spillet til henne bestemt nivå . Alternativene for størrelsen på rutenettet og nivå av spillet er 4 med 4, 6 av 6 med lett og middels nivåer og 9 av 9 med lett , middels og vanskeligere nivåer . Til slutt , henvender dette spillet til den aktuelle intelligens spilleren har . Det er tre typer fliser som hun kan velge fra. Dersom spilleren har god logisk -matematisk intelligens, kan hun holde seg til tall fliser. Hvis hennes ferdigheter er mer romlig , kan symbol fliser passer henne bedre . Hvis hun er mer hjemme med bokstaver , deretter bokstavbrikkene er for henne.

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)