Hvordan lage gammeldags Carnival Games

Med et stadig voksende antall fornøyelsesparker , pluss fornøyelsespark rides dukker opp på lokale familiemoro sentre , tegning folkemengder til lite samfunn karneval kan være en utfordring . Et utvalg av billig, enkel å montere karneval spill kan bidra til å gjøre ditt arrangement populær og godt besøkt . Flette spill med eksentriske underholding inspirert av den store showmann PT Barnum , samt karneval mat står selge favoritter som sukkerspinn og karamell epler . Trekke sammen disse og andre aktiviteter og attraksjoner vil lokke publikum til å nøle for en stund og selv komme tilbake med venner i tow.Things du trenger
blå gardin paneler
Rope
to poler ( oppreist , benet , ca . 6 meter høy)
String
5 tapper ( varierende lengder)
tre klyper
Rime karneval premier
barns plaskebasseng
Gummi ender, diverse
tre permanente markører ( en rød , en blå , en grønn)
stor presenning ( tykk plast eller lerret )
Bales av høy eller halm
Pennies , nickels , dimes , kvartaler ( rullet )
Timer

Vis flere instruksjoner
1

Konstruer en klassisk " Prize fiske" karneval spillet ved å skyve blå gardin paneler på et tau . Heng gardiner tau mellom to oppreist , footed polene. Tie en 5 -fots snor til den ene enden av hver av fem plugger for å opprette spillefiskestenger. Fest en tre klesklype til den løse enden av hver streng for å skape en falsk kroken. Instruere spillerne til å " kaste " sine stenger over toppen av det blå gardin å spille " Prize fiske" spillet. Booth deltakere feste billig karneval premier til hver klesklype kroken kastet over gardin , så napp på linjen når premien er sikker som et signal for spillere å dra dem inn .
2

montere enkle " Ducks på vannet " gammeldags karneval spillet ved å fylle et barns plaskebasseng med vann. Fargekode gummi ender ved å markere bunnen av hver duck med en av tre fast markør farger. Mark 75 prosent av de ender med en rød markør , 20 prosent med en grønn markør og 5 prosent med en blå markør. Sorter et utvalg av premier i tre , fargekodede kategorier - sette de minst kostbare premier i rød kategori , dyrere premier i grønn kategori og den dyreste premier i den blå kategorien. Float ender i plaskebasseng, deretter instruere spillerne å nappe en enkelt duck fra vannet. Hver spiller får så å plukke en premie fra den kategorien som tilsvarer merkingen på bunnen av hans duck.
3

Lag en " Nickel i høystakken " mynt - søk spillet ved første spre en presenning på bakken. Ordne høyballer rundt omkretsen av presenning for å holde den nede , og for å skape grenser for høystakken pit . Fylle området inne i pit med løs høy eller halm trukket fra ballene ; spre nok høyet å skjule presenning fra visningen uten å renne over grensene . Bland en halv rull med nickels , to ruller med pennies og en rull hver av dimes og kvartaler i den løse høyet. For å spille , flere spillere klatre inn i høystakken gropen på et tidspunkt for å søke gjennom høyet for så mange mynter som de kan finne i en pre -set frist på to minutter som ender på ringen av et tidsur. Spillerne får beholde alle myntene de samler innenfor tidsrammen - alle spillere som har funnet en nikkel kan handle som mynt i for en premie

.

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)