Spill for aktive unge Barn

Barn trenger å komme utenom når de er aktive , slik at de kan bevege seg rundt og leke med andre barn . Fysiske aktiviteter gir den beste måten for aktive, unge barn til å utøve og utvikle samarbeidsevner . I tillegg er disse spillene gir smidighet og problemløsning leksjoner som hjelper barna lære leksjoner at de vil beholde som de blir eldre . Snake i Gutter

å starte, tre eller fire barn stille opp med om lag fem meter med plass mellom dem . Disse barna leke slangene. Resten av barna som spiller spillet stå i en avstand på 15 til 20 meter unna . Den overordnede eller lederen av spillet roper , " Snake i rennesteinen . " Nå barna må løpe mot linjen av slanger og prøve å få gjennom linjen uten å bli merket . Hvis merket , må de nå blitt slangene. Spillet spilles før alle blir fanget .
Red Rover arkiv

Kids dele inn i to grupper av like mange og stille opp i en rett linje tvers over fra en annen . Medlemmene i hver gruppe holder hender med sine teammedlemmer, omtrent tre meter fra hverandre , men de kommer nærmere når du prøver å blokkere et barn fra å bryte gjennom . Deretter ene laget starter spillet ved å synge , "Red rover , rød rover , send ______ rett over ", med et barns navn fylle den tomme . Den heter barnet løper frem og forsøker å bryte gjennom de holdt hendene på to barn på motstanderlaget . Hvis han eller hun bryter gjennom , så han eller hun velger en spiller fra motstanderlaget til å gå tilbake og bli med henne . Hvis kalt barnet ikke klarer å bryte gjennom , så han eller hun slutter seg til motstanderlaget . Da det andre laget samtaler over et barn , på samme måte . Den ene siden vinner når de har alle har alle spillerne på laget sitt .
Blanket Ball

Barn får inn i to eller tre lag på fire. Hver spiller har et hjørne av et teppe . Ett lag starter ved å plassere en volleyball i sentrum av deres teppe , deretter senke og løfte teppet raskt å kaste volleyball i luften . De opposisjonelle grupper og deretter må flytte og fange volleyball, deretter sende den opp i luften igjen for et annet team for å fange og gjøre det samme . Spillet fortsetter til den ene siden slipper ballen eller ikke klarer å fange ballen i sitt teppe .
Skjul - og-søker

Først noen er valgt til å være " It " og blir den søkende . Med øynene lukket , står den søkende motsatt retning av de andre barna spille og teller sakte til 10 eller 20 ( eller mer , avhengig av antall personer og størrelse på gjemmeplass) . Når ferdig med å telle , roper den søkende , " Ready or Not ", og begynner å søke de skjulte spillere. Nå de skjulte spillerne må unngå å bli funnet ut av den søkende , som koder den første personen han eller hun er i stand til å fange . Den fanget spiller blir "It" for neste runde .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)