Guesstures frem

Guesstures er et flott spill for partier eller familiesammenkomster . Dubbing seg selv " spillet av split - andre charades , " Guesstures krever at spillerne raskt handle ut og gjette ord fra Clue kort. Stole tungt på gruppen deltakelse , er spillet en fin måte å få alle involverte og holde individer fra følelsen utelatt . To lag konkurrerer om å se hvem som kan gjette mest. Laget med mest etter to runder , eller " scener ", wins.Things du trenger
Mimer - Timer
Guesstures kort ( oransje dekk og blått dekk ) arkiv Fire eller flere spillere

Vis flere instruksjoner
en

forstå hva navnebror guesstures er . Målet med spillet er å handle ut ord ved hjelp guesstures . De er bevegelser, handlinger og bevegelser du handle ut til å få laget ditt til å gjette ledetråder . Å guessture riktig, kan du aldri gjøre noen lyder , men rekvisitter og visuelle hjelpemidler er i orden . Du kan munnen ord , men ikke ordet du vil at folk skal gjette . For eksempel , hvis kortet sier " GUN , " munn ordet " BANG " som en ledetråd . Føl deg fri til å ansette tradisjonelle Charades teknikker som å plassere fingrene på håndleddet for å indikere stavelser . Men disse kan ikke alltid være de raskeste metoder , og du ønsker å slå klokken . Eventuelle brudd på disse reglene fører til tap av det punktet .
To

Gjør deg kjent med Mimer -Timer . Denne unike enheten ligner en klapper brukes på filmsett , og tjener mange funksjoner i Guesstures . Det holder kortene , holder score og holder tid . Den card-holding/time-keeping aspektet gjør Mimer -Timer spesielt viktig fordi som tiden går det svelger dine anelse kort. Du må få dine lagkamerater til å gjette ordet og deretter ta tak i kortet fra Mimer -Timer før den forbrukes . Du får bare poeng for kort gjettet og grep .

Å sette den opp , plasserer Mimer -Timer på en glatt overflate som et parkettgulv eller bord . Det bør være i en posisjon slik at kun aktør kan se sporene . Løft Clapper - arm , og ser på hjørnet under for å se en bryter . Vipp bryteren opp . Vri deretter skiven funnet like under bryteren med klokken til i ikke vil slå lenger. Dette aktiverer timeren .

På forsiden av Mimer -Timer , skrive lagnavn ved siden av " CAST ", og rekordpoengved siden av " Scene 1 " og " Scene 2 ".

3

Del alle deltakerne inn i to selv lagene . Hvis du spiller med et ulikt antall mennesker , kan det ene laget har en ekstra person . Hvert lag skal bestemme i hvilken rekkefølge de ønsker å handle . Alle spillere må handle . Hvis du spiller med ujevne lag , velger kort - sided laget en person å gå to ganger .

Guesstures er delt inn i to runder , eller " Scenes ". Scene 1 består av enklere spor av lavere poengverdi . Scene 2 består av hardere ledetråder med høyere poengverdi . Hver scene konkluderer når hver spiller har handlet .
4

Spill Scene 1 . Den første skuespilleren for Team 1 velger fire kort fra den blå dekk. Alle spillerne det blå dekket i Scene 1 Hvert kort har to ord som er trykt på det - . Ett verdt ett poeng , og en verdt tre poeng . Spilleren plukker ordene hun mener vil være mest vellykket gjettet . Spilleren må velge ett ord fra hvert kort , men kan mikse og matche poengverdien som hun ser passe .

Når fire ordene er valgt , organiserer spilleren dem fra lettest til vanskeligst i forhold til hvor fort hun tenker hun kan få lagvenninnene å gjette dem . Den Mimer -Timer har fire spor på toppen av det , og det spiser kortene fra venstre mot høyre . Spilleren plasserer kortene hun mener hennes team vil gjette den raskeste til venstre , og de ​​som vil ta lengst til høyre.

Spilleren deretter slynger knotten på Mimer utløseren for å starte tidtakeren . Bruke guesstures , hun får hennes team å gjette hver ledetråd . Når ordet på kortet gjettet , må spilleren ta ut kortet fra Mimer -Timer . Husk at du bare får poeng for de kortene du hente . Hvis laget ditt gjetter det , men Mimer -Timer spiser det , er ingen poeng tildeles . Når tiden utløper telle dine poeng og telle dem under Team 1 ved siden av " Scene 1 ".

Første skuespilleren på Team 2 gjentar prosessen . Spill veksler mellom lagene til alle spillerne har gått . Når de har , er Scene 1 over.
5

Spill Scene 2 . Følg alle de samme trinnene som scene , bortsett fra å bruke de oransje kort i stedet . Punkt verdier på oransje kortene er to eller fire. Når du har fullført Scene 2 legger opp alle punktene fra begge Scenes å se hvem som vant .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)