Instruksjoner for Easy Mystery Games for Kids

Mysteries i popkulturen er ofte forbundet med mord , forbrytelser , dataanalyse , og aktivitetene til hemmelige agenter . Løse mysterier kan barna bruke både analytiske og kreative ferdigheter til å løse et puslespill eller problem . Mystery spill gjør puzzle - og problemløsning både morsomt og lærerikt for barn , at de må praktisere en rekke ferdigheter , mens på samme tid på å utforske nye metoder for datainnsamling og tolking . Footprints

Lat som et objekt , for eksempel en cookie , en pai , en statue eller et bilde , har forsvunnet . Lag et fotavtrykk ved å trykke på en sko i noen løst smuss utenfor bakdøren , eller klasseromsdøren. Fortell barnet at du så den kriminelle flukt og peke dem mot døren . Bland litt gips , å følge instruksjonene , og har barnet hell blandingen inn i fotavtrykk , og skaper en cast av fotavtrykk . Barnet kan da sammenligne karakterene til skoene til ulike mistenkte for å finne ut den skyldige .
Fingeravtrykk

Har du en medskyldig berøre et vindu , lage fingeravtrykk . Fortell barnet at et objekt har forsvunnet , omtrent som i Footprints aktivitet, men at de flyktet ut av vinduet . Utfordre barnet til å etterforske kriminalitet ved å tørke av vinduet for fingeravtrykk . Til støv for fingeravtrykk , bør et barn lett støv vinduet med talkum , blåse bort overflødig pudder , deretter bruke en tapebit til dusted fingeravtrykk . Barnet bør nøye skrelle tapen vekk fra vinduet og stikke den til et stykke svart bygging papir eller plakat bord . Barnet kan da ta fingeravtrykk av ulike fag og sammenligne dem til fingeravtrykk tatt på åstedet for å finne ut hvem den skyldige er .
Tyde Evidence

Lag et lydopptak av scenen av en antatt forbrytelse . Har et barn bestemme plasseringen av kriminalitet ved å lytte til lydopptak . For eksempel kan lyden av en bråkete gate , et spesielt høyt klokke , en hund bjeffer , eller musikk som spilles alle brukes som ledetråder for å lede barnet til åstedet . Alternativt kan et mysterium fotografi stå på åstedet , portretterer et nært bilde av den kriminelle , for eksempel en sko , et armbånd , eller en hånd med en viss farge på neglelakk . Barnet kan da bestemme den kriminelle ved å sammenligne bildet i fotografiet til utseendet på forskjellige mistenkte .
Hente the Lost Object

Design en gatefeier jakten på et barn , eller for barn , for å oppdage plasseringen av objektet som forsvant under Footprints , fingeravtrykk eller bevis aktivitetene som er oppført ovenfor . Ledetråder kan være skrevet i en kode og dechiffrert av barn ved hjelp av et kodekort , eller kunne bli trykt i blått i et felt av røde bokstaver , som krever bruk av en spesiell forstørrelsesglass for å se ledetråder . Hvis du bruker forstørrelsesglassmetoden , skape et forstørrelsesglass ut av papp og gjennomsiktig rød plast. Når barnet holder forstørrelsesglassetover de røde og blå bokstaver , bare den blå design, eller tekst , vil bli avslørt .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)