Ice Breaker Aktiviteter Med en melding

Starte en gruppeøkten med en isbryter er en fantastisk måte å sette folk på brukervennlighet og prime dem til å delta . De beste isbrytere gå ett skritt videre . De inneholder en melding som fokuserer konsernets oppmerksomhet på hva som kommer neste . Disse isbrytere ikke bare hekte folks interesse , de legger mening og verdi . Stand og Overtal

Denne isbryter får alle står og beveger seg raskt . Gjør en linje loddrett på gulvet med tape . Instruere alle til å stå på linjen . Deretter foreslå en uttalelse eller spørsmål som tvinger folk til å ta parti . Instruere dem til å stå på siden av den linje som tilsvarer deres mening . For eksempel kan du si , " Stå på denne siden av linjen hvis du har en tendens til å være mer forsiktige , og på den andre siden hvis du er mer eventyrlystne . " Når alle har valgt sider , la en talsperson fra hver side for å levere en overbevisende tale prøver å overbevise folk til å ombestemme seg og hoppe gjerdet .
Clothespin Poll

denne isbryter krever ikke at noen snakke , men kommuniserer mye . String en ledning på tvers av rommet , og sette et skilt i den ene enden som sier " Helt enig . I den andre enden , sette et skilt som sier" helt uenig ". Marker midten av ledningen med en rød klesklype . Gi hver deltaker en Klesklype . Pose flere sterke uttalelser til gruppen , og la hver person klippet hans klesklype til den delen av ledningen som best reflekterer hans mening . for ekstra effekt , fargekode de klyper basert på bestemte vilkår , som for eksempel alder , kjønn , jobb tittel eller jobb team. Meningsmålingene kan avsløre fascinerende demografiske trender.
Plukke Symboler

Denne isbryter hjelper folk tenker på det store bildet . Samle ulike gjenstander som potensielt kan ta på symbolsk betydning . Eksempler er en blomst , et skjell , en ødelagt leketøy , et stearinlys , en knyttede tau eller en actionfigur . Samle minst 10 elementer og vise dem for alle å se . Del deltakerne inn i grupper på tre eller fire . Be deltakerne mentalt velge ett av objektene som et symbol som representerer noe spesielt . For eksempel kan en ungdomsleder spør en gruppe tenåringer , " Velg et symbol på hvor du er i livet ditt akkurat nå . " En bedriftsleder kan be ansatte , " Velg et symbol på hvor du er i din karriere akkurat nå , " eller " Velg et symbol for å representere hvordan du føler om vårt selskap . " La hver person bytter forklare hans valg til gruppen .
Ja , Nei , jeg Vet ikke

Har alle sitte i en sirkel og gi hver person tre kort som sier " Ja ", " Nei" og "Jeg vet ikke. " Les en uttalelse , og la hver person svare ved hjelp av kortene . Start med en morsom setning, for eksempel " Hvis jeg fikk gratisbilletter til WrestleMania , ville jeg gå . " Deretter gå videre til uttalelser som er knyttet til emnet , for eksempel "Jeg tror vårt kontor har en god ferie politikk , " eller " Det er mange av mobberne på denne skolen . " Spør flere folk til å forklare sine svar . Hvis du har en liten nok gruppe , spør en hjelper for å spille inn svarene , slik at du kan referere til dem senere i diskusjonen .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)