Individuelle spill for Cub Scout møter

Cub Scouts gir gutter med en følelse av fellesskap gjennom aktiviteter . Ett prinsipp som Cub Scouts lærer er at gutter bør alltid gjøre sitt beste under spill enten de vinner eller taper . For å bidra til å fremme denne ideen , er speidere lært ferdighet skapende aktiviteter ved å spille spill . Blant spillene Cub Scouts lek er de laget for å lære knuter , følelse av retning og mål . The Blind Knot Aktivitet

Hver speider er gitt en blindfold , tau , blyant og papir . Med unntak av lederen , sitter alle i en rad og setter på blindfold . Lederen knytter en knute og sender den ned linjen og hver spiller har knuten i 10 sekunder . Guttene deretter skrive ned hva slags knute de tror de bare følte , og prøve å gjenskape den knuten med sine egne stykker av tau . Lederen kontrollerer deretter bundet knute versus skriftlig knute .
Compass Point Exchange- spill

speiderleder legger stolper eller tegne linjer i kritt på gulvet som angir retninger av et kompass , inkludert nord, sør , øst, vest , nord , nordøst , sørvest og nordvest . Lederen har en speider stand på slutten av hver pol eller linje . Lederen kaller deretter ut to retninger . Speiderne som står på disse retninger må kjøre rundt på utsiden av sirkelen til den andre speiderspot. Speiderne som beveger seg når de ikke skal, eller ikke flytte når de er ment til , er "ute ". Den siste to speidere resterende seier .
Bowline Island Rescue

Dette spillet krever en 30 -fots tau . Har speiderne stå samlet i en gruppe og trekke en krittstrek rundt dem på gulvet . Lederen står utenfor sirkelen og forklarer at speiderne er strandet på en tenkt øy . Lederen kaster tauet til den første speideren som må fange den og knytte en påle sløyfe rundt livet . Lederen deretter trekker ham gjennom "vann " rundt øya . Når speideren når sikkerheten , må han raskt løse knuten , kveile linjen og kaste det til neste speider . Dette gjentas til alle speiderne er "safe ".
Dueling Candles

Hver speider trenger et stearinlys og sprut pistol for dette spillet . En leder posisjoner hver dueller par speidere 10 til 15 meter fra hverandre , avhengig av hvor langt de sprut våpen kan skyte . Lederen plasserer et tent lys foran hver speider . Etter lederen roper " klar , sikte, skyte , " speiderne skyte vannpistolene sine en gang på sine motstanderes stearinlys . Den første speider for å sette ut motstanderens stearinlys vinner .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)