Rubiks 360 Anvisning

Rubiks 360 er et puslespill utgitt av Erno Rubik , den ungarske oppfinneren bak Rubiks kube . Den tredimensjonale , mekaniske puslespillet har en løsning : Spillerne må flytte de fargede baller fra puslespillet indre sirkelen inn matchende mindre spor på gåtene ' ytre sfære . Mens Rubiks kube kreves en kompleks algoritme og en matematisk sinn å løse , innebærer Rubiks 360 pusle manuelle ferdigheter der spilleren vendingene i puslespillet i riktig måter å løse det . Instruksjoner
en

Undersøke puslespillet for å forstå målet ditt . Se at det består av tre separate kuler. Se i indre sfære , og du vil se seks forskjellig fargede baller . Målet er å få ballene fra den indre sfære og låse dem inn i kupler i matchende farge i den ytre sfæren .
To

Twist og slå puslespillet for å få en ball beveger seg fra den indre sfære til den ytre kule. Gjør dette ved å riste i puslespillet slik at ballen beveger seg gjennom midten sfære , som har bare to hull .
3

Fokus på kun en ball om gangen , som arbeider med en farge til du får det inn i riktig kuppelen. Deretter går du videre til hver påfølgende ball før alt er på rett sted .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)