Loopz Spilleregler

Mattels Loopz tester spillernes evne til å blande musikk , gjenta sekvenser og holde tritt med raskt skiftende lys mønstre . Spillet anbefales for alderen 7 og oppover , og har ingen rørende ; heller , sensorene fanger opp spillernes håndbevegelser som de vinke dem gjennom looper som blinker lysene og lager lyder . Regler for de syv Loopz moduser hjelpe spillere som de takle både single- player og multiplayer spill . Create-A -Track Mode

Spillere ligne lysmønstre å lage et spor i " Musicology ". I denne single- player spill , viser Loopz tilfeldige lysmønstre og spiller et instrument som akkompagnement . Etter hvert vellykket etterligner av et mønster , spillerne høre arbeidet de nettopp avsluttet . Loopz deretter spiller et annet lys mønster med forskjellige instrument akkompagnement . Denne syklusen fortsetter inntil spillerne har spilt fem instrument mønstre, og da de hører hele sporet . De tre- nivå Spillet avsluttes hvis spillere gjør tre feil i løpet av et mønster .
Freestyle Modes arkiv

Spillere remikse musikken i " Freestyle DJ . " I denne nonkompetitiv single- player spill , spillerne velger en sang og bølge sine hender gjennom de fire løkkene til alternative musikken som spiller . Bortsett fra skiftende hendene fra en sløyfe til en annen , spillere bølge sine hender gjennom to løkker samtidig for å lage spesialeffekter som for eksempel riper .

" Music Studio" utfordrer spillerne til å mestre en skala fra 10 notater på et instrument . I denne nonkompetitiv single- player spill , spillerne vifte med hånda gjennom løkker gjør instrumentlyder. For å spille notater fra lavest til høyest , spillerne følger den angitte sløyfe mønster .
Mønster - Mimic Modes

" Gjenta Beat " utfordrer spillerne til å huske lysmønstre . I denne single- player spill , spillerne gjenta lysmønstre som looper blinke dem . Som spillerne prøver å gjenta rekkefølgen av blinkende lys , fortsetter spillet vinne flere blinkende lys på utfordringen . Etter endt 10 ledetekster , spillerne gå til neste nivå . Spillere får en sølv , gull eller platina medalje avhengig av deres prestasjoner i denne tre - nivå spill .

To spillere bygge en musikalsk sekvens og prøver å memorere mønsteret i " Versus Mode . " Etter en spiller bølger hans hånd gjennom noen loop, gjentar den andre spilleren meldingen . Så , de andre spiller bølger hånden gjennom noen sløyfe , legger en annen ledetekst til mønsteret . Spillet fortsetter på denne måten , med spillere gjentatte mønstre og legge ledetekster . Spillet slutter når en spiller gjør tre feil . Spilleren med flest riktige mønsterlignervinner .
Reflex - Tester Modes

Loopz utfordrer spillerne til å holde tritt med blinkende lys i " Reflex Master . " Spillerne scorer vellykkede treff hvis de beveger hendene gjennom blinkende looper før lyset slukkes . I en single- player spill , må spillere scorer minimum antall treff for å gå til neste nivå . Spillere må score 50 treff i den tredje nivå for å fullføre spillet . I et spill med flere spillere , spillere bytter og prøve å score så mange treff som mulig i 30 sekunder . Spilleren med flest poeng vinner . Arkiv

Spillere prøver å holde musikken gående i " Rhythm and Flow . " I denne single- player spill , sanger starte på nytt hvis spillerne ikke klarer å vinke en hånd gjennom løkken før lyset slukkes eller om de vinke en hånd gjennom det galt loop. Spillere gå til neste nivå hvis en sang spilles uten avbrudd i 30 sekunder . Spillet avsluttes hvis spillere gjør seks feil i løpet av en sang . Spillere får en sølv , gull eller platina medalje avhengig av deres prestasjoner .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)