Sett opp brikkene som vist på bildet . Trekantene er kalt "poeng . " Plasser styret med ett sett av punkter som peker bort fra deg . Plasser fem mørke brikker i nedre venstre hjørne . La de neste tre poeng til høyre tomt og plassere tre lys brikker i fjerde punkt til høyre . Legg igjen ett punkt tom og plassere fem lys brikker i neste punkt til høyre . Plasser to mørke brikker lavt i høyre hjørne . Still opp den andre siden av brettet med det samme antall brikker i den andre farge i de tilsvarende punkter . Du flytter lyset brikker. Motstanderen sitter på den andre siden av brettet , og flytter mørket . I stedet for mørke og lyse brikkene brikkene dine kan være rød og svart .
To
Flytt brikkene mot klokken rundt på brettet . De to stykker i øvre høyre hjørne vil flytte til venstre fra punkt til punkt før de når toppen i venstre hjørne , så vil de flytte rett ned til venstre hjørne. De vil flytte til rett over den nederste raden . Alle bitene følge denne veien . Motstanderen flytter sine brikker på samme måte fra den andre siden av brettet , slik at bitene passerer hverandre rundt på brettet . Din " hjemmelaget " er den siden som er nærmest deg .
3
Trill terningen for å se hvem som går først . Høy valsen går først . Den første spilleren kaster terningen og flytter brikker antall poeng som vises på terningen . For eksempel , hvis han kaster et tre og en fem , kan han flytte en brikke tre og en annen brikke fem , eller han kan flytte en brikke åtte . Han må flytte hvis han kan, men han kan ikke plassere en brikke på et punkt okkupert av mer enn en av motstanderens brikker .
4
Alternate med motstanderen ruller terningen og flytte brikkene rundt bord . Du kan ikke plassere en brikke på et punkt okkupert av mer enn en av motstanderens brikker . Hvis du plasserer din brikke på en plass med bare en av motstanderens brikker , blir motstanderens brikke plassert på bar i midten av brettet . Motstanderen vil ikke være i stand til å flytte noen brikker før han går den tilbake i spill .
5
Skriv inn en brikke tilbake i spill ved å rulle et tall som tilsvarer et åpent punkt i øvre høyre kvadrant av styret . Øverste høyre hjørne er punkt 1 , den neste til venstre er punkt 2 , og så videre nedover på siden. Du kan flytte inn i et punkt som ikke er opptatt av to eller flere av motstanderens brikker . Hvis du flytter til et punkt okkupert av av en av motstanderens brikker , du sender at kontrolløren til baren .
6
Doble roll når du ruller dobles. Hvis du kaster to 3s , får deg til å bevege deg som om du hadde rullet fire 3-ere . Når en spiller har flyttet alle sine brikker inn i høyre side av hans hjemmelaget, kan han begynne å flytte dem av brettet .
7
Fjern brikkene fra punktene som tilsvarer tallene du ruller . På din base , er " en " punkt poenget lavt i høyre hjørne . Du kan også fortsatt flytte brikker langs bord . For eksempel , hvis du ruller en tre og en 5 , kan du ta en brikke av " 5 " punkt og flytte en annen brikke tre poeng . Fjern brikkene fra et punkt med et lavere antall enn du rullet hvis ingen brikker er på poeng med et tall som er lik eller høyere enn antallet du rullet . Personen som fjerner alle hans stykker først er vinneren .