Shrek 2 : Twisted Fairy Tale Instruksjoner

Spillere av Shrek 2 : Twisted Fairy Tale brettspill må gå på et eventyr for å redde prinsesse Fiona , møte sinte landsbyboere og fiender når de vandrer landet . Brettspillet er egnet for spillere i alderen 6 år og oppover , og kan spilles med to til fire spillere . Gjennom brettspillet , spillerne får muligheten til å synge sanger og imitere tegn fra " Shrek "-filmen serien . Instruksjoner
en

Velg en token og plassere den på " Start"- plass . Skyv spinner for å bestemme hvor mange plasser du må flytte . Spilleren iført den mest grønne går først . Hvis ingen har på seg grønn , går den yngste spilleren først . Flytt det fulle antall plasser som indikert av spinner . Flere spillere kan okkupere den samme plassen på en gang .
To

Plukk opp noen kort som kreves på plass der du lander . Hvis du må velge en " Hjelp" -kortet , plukke opp den øverste " Hjelp" -kortet fra kortstokken , ser på det, og plasser den foran deg . " Hjelp " -kort vil gi deg instruksjoner til følge . Du kan ha opptil tre " Hjelp " kortene foran deg på en gang . Hvis du tegner mer enn tre , velger du en "Hjelp "-kort for å forkaste . Når " Hjelp"- kortet bunken forsvinner , ikke stokke kortstokken . Bare fortsette med gameplay .
3

Tegn en "Event" -kortet hvis du lander på en " hendelse " plass . "Event" kortene kan være " Battle ", " Sted ", eller "aktivitet " kort . Følg instruksjonene på disse kortene med en gang, og deretter kaste dem . Hvis du tegner en " Location "-kort , flytte til plass på kortet , og deretter kaste den. Hvis du tegner en " Battle" -kortet , rulle de tre kamp terningene . De tre symbolene må matche det som er på kortet . Skyv spinner og gå videre som mange områder hvis terningene symboler kamp . Hvis terningene symboler ikke stemmer overens, flytt mellomrom bakover i henhold til hva den spinner sier .
4

delta i aktiviteten angitt om du har tegnet en " Activity" -kortet . Dette kan kreve at du synge sanger fra " Shrek "-filmene eller imitere tegn . De andre spillerne stemme på ytelsen . Hvis de andre spillerne godkjenne , tegner du en " Hjelp" -kortet . Hvis spillerne ikke godkjenne , ender din tur .
5

Følg alle retninger på spillet mellomrom . Hvis du lander i fengselet , vente til neste sving og rulle de tre kamp terningene . De må matche terningen på fengselsplass. Hvis de ikke gjør det , prøv igjen på neste tur. For å gå inn i slottet plass , må du trekke Gingy fra "Hjelp"- kort. Tegn " Hjelp " -kort til du får Gingy , og deretter gå videre .
6

Vent til turn etter at du går inn i slottet for å beseire den onde feen som har hatt Fiona fangenskap . Rull de tre kamp terningene . Symbolene som trengs for å beseire den Godmother er trykt på slottet plass . Hvis du er den første spilleren til å matche symboler , vinner du spillet . Hvis du ikke matche symboler , vente til neste sving og rulle de tre kamp terningen igjen .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)