Jumanji Spillet instruksjoner

The Jumanji styre spillet er basert på filmen som var seg selv basert på en barnebok . Utseendet og følelsen av spillet er sterkt påvirket av det estetiske i filmen , men det virkelige liv brettspillet mangler filmens overnaturlige elementer . Dessverre , vil ingen løver , gigantiske mygg eller sinte jegere materialisere som du spiller dette spillet . Kanskje det er til det beste. Bare flytte brikkene rundt på brettet og prøve å komme til slutten og hyle " Jumanji ! " å vinne . Dette spillet er for 2-4 players.Things du trenger
Jumanji brettet
spiller bønder
fire redningsterning
Adventure kortene arkiv 10 - sided dø
Red dekoder plate
Tidsur
Plastic neshorn figurine på
Vis flere instruksjoner
en

Spre brettet ut mellom alle spillerne og tildele en bonde til hver. Pass på at den røde dekoder platen er fast satt i midten av brettet . Hver spiller skal plassere sin brikke i hjørnet av spillbrettet som matcher deres farge . Hver spiller bør også ta en av de fire rednings terningen .
To

legge stabelen eventyr kort med bildesiden ned på høyre side av brettet i den tildelte plassen .

3

Bestem hvilken spiller går først og ha den personen rulle den 10 - sided bevegelsen dør og flytte sin brikke frem så mange områder som diktert av rullen .
4

Utfør én av fire handlinger som diktert av plassen der du lander . Et mellomrom betyr at du må tegne og eventyr kort og plassere den under dekoderen ringen for å lese den . Kortet viser en tekstmelding, en av de elementene som er avbildet på rednings terninger og et nummer. Alle spillere unntatt den som rullet må nå kastet sine rednings terninger samtidig etter snu timeren . Hvis alle andre spillere kan matche elementet på kortet til sine rednings terninger eller rulle et timeglass , da alle spillerne gå videre antall plasser på kortet . Hvis de andre spillerne ikke klarer å "redde " valsen ved å matche elementet eller rulle et timeglass , spilleren som først rullet bevegelsen dør må flytte tilbake til antall plasser som er oppført på eventyr kortet , og kortet er plassert på en av de tomme mellomrom i " dommedag grid " som ligger på venstre side av brettet .
5

Flytt neshorn foran en annen spiller hvis du lander på et neshorn plass . Denne spilleren er ikke lov til å gå videre på sin tur med mindre de ruller et partall. Et oddetall betyr at de fortsatt på plass , og følg instruksjonene på plass igjen . Hvis den blokkerte spiller flytter bakover på grunn av et eventyr kort , fortsetter de neshorn beveger seg med dem og å blokkere deres vei frem .
6

Hånd bevegelsen dør til spilleren på venstre side hvis du lander på en " 5 eller 8 " plass. Denne spilleren må forsøke å rulle en 5 eller en 8 . Hvis de lykkes , ender turn. Hvis de ikke gjør det , flytter bonden tilbake én plass og bevegelsen dør fortsetter til venstre , og den neste spilleren forsøker å rulle en 5 eller en 8 . Dette fortsetter inntil en 5 eller 8 kastes . Personen som havnet på " 5 eller 8 " plass får ikke til å rulle.
7

Tegn et eventyr kort hvis du lander på en sirkel , eller " jungel " plass . Plasser den på midten under dekoder ringen. Alle spillerne rulle inn på forsøk på å matche varen innen den frist som er fastsatt av timeren . Hvis de mislykkes , er kortet plasseres på dommedag rutenett og en annen kort trekkes . Dette fortsetter til alle spillerne matche kortet hvorpå alle spillerne flytte sine brikker fremover .
8

Fullfør spillet ved å nå midten av spillbrettet . Den første spilleren som gjør dette vinner . Hvis dommedag nettet fyller før noen av spillerne når sentrum , avsluttes spillet og må startes på nytt.

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)