Hvordan du oppretter en D & D 3.5 Character

Før du starter en ny Dungeons & Dragons kampanje , må du opprette en karakter konsept . Enten det er en smidig elf rogue som plukker hver tilgjengelig lomme eller en dverg geistlig som ønsker å spre ordet om sin tro over hele verden , hvilken type karakter du oppretter bestemmer hvordan du vil spille spillet . D & D 3,5 Players Handbook leder deg gjennom prosessen og viser alle de tilgjengelige for dine nye character.Things du trenger
Character sheet
tre seks- sidet terning
D & D 3,5 Spillere Handbook
alternativer
Vis flere instruksjoner
en

Roll tre seks -sidige terninger , og legge tallene sammen for å finne din første evne score. Gjenta prosessen fem ganger til , slik at du har totalt seks poeng som spenner fra tre til 18 år. Din evne score er grunnlaget for all din karakters andre ferdigheter og evner .
To

Skriv ned de seks score i " Evne Scores "-delen på venstre side av din karakter arket . Skriv inn resultatet der det er nødvendig for den type karakter du ønsker å spille , slik som å sette høyest poengsum i " Intelligence " hvis du ønsker å spille en veiviser eller i " Strength" hvis du ønsker å spille en fighter .


3

Velg ett av løpene som finnes i kapittel to av spillerens Handbook , slik som "menneskelig ", " alv " eller "halv - orc . " Notér evnen poengsum modifier for din rase , for eksempel to grunnlov og -2 karisma for en dverg karakter . Endre din evne poengsum seksjonen tilsvarende.
4

Skriv ned noen spesielle evner som tilbys av din rase i " spesielle kvaliteter " delen av din karakter arket . For eksempel , mottar elf rase " Low Light Vision" og " Martial Weapon kunnskaper: Longsword " . Evner
5

Undersøke de tilgjengelige klasser i kapittel tre av spillerens Handbook og velg klassen du vil å bruke for din karakter , for eksempel " Druid " eller " Monk ". Skriv ditt valg i " Class " overskriften på toppen av karakter arket .
6

Undersøk "hit dø " for klassen din , som for eksempel " 1d10 " for en fighter . Mark ned dine helsepoeng basert på ditt hit dø i " Hit Points "-delen . For eksempel starter en fighter med 10 helsepoeng pluss noen bonus for å ha en høy grunnlov poengsum . Undersøk bonus tabellen på side 9 av spillerens håndbok for å finne bonus for din grunnlov poengsum , for eksempel " 1 " for en score på 12 .
7

Finn antall ferdighetspoeng for din klasse , som viser under " class Skills "-delen . For eksempel starter en barbar med fire ferdighetspoeng , pluss din intelligens modifier , ganger fire . Åpen Kapittel fire i spilleren håndbok for å se en liste over ferdigheter .
8

Fordele de tilgjengelige ferdighetspoeng til de ferdigheter som er oppført i kapittel fire . Undersøke tabellen på side 63 for å se hvilke ferdigheter er kryss klasse ferdigheter for din klasse . For eksempel er " Escape Artist " dyktighet et kors klasse ferdighet for barbaren klassen , noe som betyr at du må tilbringe to ferdighetspoeng å kjøpe ett poeng i denne ferdigheten.
9

Skriv ned dine ferdigheter i " ferdigheter "-delen på høyre side av tegnet arket. Undersøke kapittel fem i spilleren håndbok for å se en liste over bragder . Plukk noen bragd for din karakter og skriv det ned i " bragder "-delen . Menneskelige karakterer får en gratis bonus prestasjon på første nivå .
10

Undersøke side 111 av spillerens håndbok for å finne mengde starte gull for din karakter klasse , for eksempel " 125 " for " Rogue " klasse . Skrive ned noe utstyr i kapittel sju som du ønsker å kjøpe med start gull , slik som rustning eller våpen . Skriv ned eventuelle endringer rustning gjør til din rustning klassen i " Armor Class " overskriften nær midten av karakter arket .
11

Skriv ned eventuelle gjenværende detaljer for din karakter , slik som hans navn , guddom og moralsk justering. Du vil finne beskrivelser av de tilgjengelige guddommer og justeringer i kapittel Seks av spillerens Handbook .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)