Hvordan jeg Adapt Fullmetal Alchemist Into Dungeons & Dragons

? Dungeons and Dragons er et rollespill som er meget fleksibelt og enkelt tilpasses ulike innstillinger . Spille et spill satt i en verden som spillerne er kjent med er en måte å dele en historie som alle liker ; manga og anime " Fullmetal Alchemist " er et spennende , eventyrlig sted hvor alt kan skje . Det er et flott sted å spille Dungeons and Dragons . Endre spillet ditt for en " Fullmetal Alchemist "-innstillingen er ikke vanskelig , men du må gjøre en masse forberedelser før du starter ditt spill og være veldig komfortabel med de regler som du er using.Things du trenger arkiv Dungeons and Dragons regelbøker på
Vis flere instruksjoner
en

Velg regler satt . Dungeons and Dragons er for tiden på sin fjerde sett med regler , selv om mange spillere liker å spille med tidligere utgaver , som alle utgavene har forskjellige aspekter som er tiltalende . De 3,5 edition reglene er enklere å endre og kan kreve mindre arbeid , men fjerde utgave regler tillater for mye tilpasning , noe som er svært tiltalende .
To

Endre "magi " til " alkymi . " I en verden av "Fullmetal Alchemist , " det er ingen magi . Mens alkymi synes magisk , regnes det som vitenskap . Spells som " Magisk Missile , " en spell av ren magisk energi , vil ikke passe inn med " Fullmetal Alchemist " verden , men du kan endre spell tittel og smak teksten til å passe bedre . Du kan også lage dine egne staver , som vil ta lengre tid , men vil gjøre verden til å virke mer komplett .
3

Lag en " alkymist "-klassen . De fleste av dine spillere vil sannsynligvis ønske å være " Fullmetal Alchemist " stil alkymister . Den "wizard " eller " trollmann " klasser er lett tilrettelagt for dette . For eksempel kan den 3,5 -utgaven " trollmann " class endres til å representere et naturlig talent alkymist som har noen lignende , men kraftige evner . Den "wizard "-klassen kan bli endret for å representere en alkymist som studerer ofte og har mange evner , men ingen kraftige seg. Husk , alkymistene i historien har " tema " evner , for eksempel Roy Mustang brann evner . Tillat dine spillere å velge et tema , og utforme spillereglene slik at å velge nye " alkymi " evner ( staver ) innenfor det temaet gjør deres karakter kraftigere . I tillegg bruker evner som ikke går med temaet gjør sine karakterer svakere ; for eksempel , er Roy Mustang ineffektiv som en fighter hvis det regner .
4

Design andre klasser . Du kan ha spillere ikke ønsker å være en alkymist . Den " fighter "-klassen er en som er spesielt lett å modifisere . Gi dine spillere tilgang til våpen som passer til "Fullmetal Alchemist . " For eksempel , mange mennesker bære våpen i historien . Tilpasse statistikken og regler for en bue eller armbrøst for å være en pistol eller rifle i stedet . I tillegg , hvis du finner ut at de spillerne som er " alkymister " er kraftigere enn andre spillernes karakterer , kan du legge til elementer i spillet for å hjelpe enda ting ut .
5

Lag skurker . Homunculi er vanlige skurkene i " Fullmetal Alchemist ; " du kan modifisere et monster med lignende evner til å være en homunculus . For eksempel kan en zombie lett tilpasses til å være en svak homunculus , men med en etterretnings stillingen . Andre alkymistene også gjøre gode skurker . I fortellingen har tegnet Scar evner som er spesielt rettet mot alkymistene , slik at du kan skape en figur med evner som midlertidig eller permanent skade evnene til alkymisten tegn ved å gi dem en straff for angrep , ferdighetsprøver eller sparer .
Side 6

Lag verden . " Fullmetal Alchemist " har både svært landlige og svært urbane omgivelser , noe som etterlater deg et utvalg av steder å velge mellom. Karakterene i historien har tilgang til bil og tog . Bestem deg for hvor mye reise vil koste og hvor fort det kan transportere tegn . I historien " Fullmetal Alchemist , " det er mulig å bytte ut lemmer med fullt funksjonelle kunstige lemmer ; et tegn kan miste et lem i kamp eller selv ønsker å få en protese med vilje for å gjøre seg mer kraftfull . Bestem hvor mye dette vil koste , og hva får man innebærer .
7

Lag opplevelser . Dette vil variere avhengig av om dine spillere nyte mange slag , massevis av rollespill eller en blanding av begge deler . Skape gode skurker med klare agendaer gjør dette enklere . Bruk det du vet om spilleren karakters evner , svakheter og bakgrunner for å gi dem utfordringer . Du kan også bruke terrenget til å gjøre en interessant kamp ; for eksempel, en kamp over hustakene i en by , eller en kamp i en smal midtgangen av et tog . Se til den opprinnelige historien " Fullmetal Alchemist " for inspirasjon , og bemerker interessante steder eller situasjoner .

Hobbyer, spill © (www.northgames.biz)